Güncellemeler
+1 yıl
Seni seviyorum demiştim olacaktı.
Benim çok olmuştur. Örneğin ilkokula giderken sevdiğim kızın kolundan tutup seni seviyorum demiştir. Aşkın gözü kördür demişler. İnanın o yaptığımı şu an da bundan 10 - 15 yıl önce de yapamazdım. İyi medeni cesaretim varmış diyorum. Yaşım çok küçük olduğu için annem ve babam ve beni yakından tanıyanlar duysalar ya da görseler kahkaha atarak gülerlerdi.
olur mu öyle şey kötü biriyim kendimi gayet iyi tanıyorum
Evet bazen oluyo
Cevap
1Cevap
Hayır benim olmaz
Sinirlenince kendimi tanımam
yil gectikxw ozguven dusermis
İlkokul aşkı 😪
Bilmiyorum kendime yabanciyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar