Ben bunu nasıl yapmışım, yaptım dediğiniz zamanlar oluyor mu? Bu genelde insanın sinirleri yatışınca meydana çıkıyor. İnsan sinirliyken kendini tanıyamıyor. Kusurluyum, kusurlarımla kusursuzum..
Çok nadir olsada öyle zamanlar oldu. Özellikle sinirliyken ben, ben olmaktan çıkıyorum ve karşımdakini incitmek için inanmadığım hissetmediğim veya onu daha çok kırmak incitmek için olmayan bir şeyi kabulleniyorum. Kendime zarar verme pahasına karşımdaki beni anlamadığı için tepkilerim çok farklı boyuta geçebiliyor. O an kendimi kontrol edemiyorum. Sonrasında sinirim geçtiğinde kendime kızıyorum neden böyle yaptım diye. Aslında en büyük ceza susmak neden susmadım diye üzülüyorum. Sonuçta olan bana oluyor, karşımdaki çokta etkilenmiyor..