Ölümü düşündükçe hayat çok boş geliyor?

Bu aralar o kadar çok düşündüm ki ölümü her şey boş gelmeye başladı bunu çok tembel çalışmayan bir insan olmama bağlıyorum yani gezerim dışarı çıkarım tatile giderim ama onun dışında hayatım boş evde hiç bir işe yaramaz geçiyor bu yüzden çok düşündüm herhalde. ölümü düşündükçe hiç bir şey yapasım gelmiyor ne kendim için ne geleceğim için ne zaman öleceğim belli değil diyip öyle yapacak gücü bulamıyorum kendimde bu kafadan çıkmak istiyorum anlık mutlu oluyorum sonra bu konu aklıma geliyor tekrar buhrana uğruyorum ölüm kaçınılmaz o yüzden ölmeyecekmiş gibi yaşamak lazım ama şu an yapamıyorum bunu önerilerinizi bekliyorum 🙏
Ölümü düşündükçe hayat çok boş geliyor?
Cevapla