İki arkadaşım arasında kaldım ne yapmalıyım?

Benim iki arkadaşım var x ve y kişileri şimdi bu x ve y kişileri kavga etti ve x kişisi ikisinden birini secmemi istiyor olay şöyle biz arkadaşlarla okuldan kaçmaya karar verdik planımız eğer sevgililerimiz gelirse onlarla oturururuz gelmezlerse AVM ye gideriz dedik sevgililerimiz gelmedi biz AVM ye gittik ama x kişisi siz sevgililerinizle buluscaksiniz ben gelmiyorum diyip bizi ekti bizde y kişiyle sonra AVM ye gittik x kişisi yok benim haberim yoktu yok ben bilmiyordum siz bensiz gezdiniz falan dedi sonra biz y kişiyle fotoğraf paylaştikca x kişisi bensiz baya mutlusunuz falan diye bisiler söyledi biz y kisisiyle yakın oldukça x kişisi olay çıkardı sonra bu ikisi kavga etti y kişisi dayanamayıp hakaret etti ama önceden x kişisi başka bı arkadaşıyla y kişisinin arkasindan konuştu y kişisi de buna sinirlendi y kisisiyele ben çok yakınım herseyimizi biliriz x kisişiyle hayatlarımız çok farklı oyuzden onunla ne zmn konuşsam benim hayatımla Kendi hayatını karsilastirio ama onuda çok seviyorum ona ihanet etmiş gibi olmak istemiyorum sizce ne yapmalıyım

İki arkadaşım arasında kaldım ne yapmalıyım?
Cevapla