Dünya her devirde mi böyleydi yoksa son yıllarda mı bu kadar saçma bir hal aldı ara ara merak ediyorum. İnsanlığın bu denli değersizleştiği bir dönemin daha olduğunu zannetmiyorum. İnsanlarda ahlak, saygı, değer verme gibi unsurlar pek kalmadı.

Dünya her devirde mi böyleydi yoksa son yıllarda mı bu kadar saçma bir hal aldı ara ara merak ediyorum. İnsanlığın bu denli değersizleştiği bir dönemin daha olduğunu zannetmiyorum. İnsanlarda ahlak, saygı, değer verme gibi unsurlar pek kalmadı.

Evet oluyor her zaman. Bu devirden öte dahada eski asırlarda mutluluk günümüzdekinden birkaç kat daha fazlaydı. Çünkü huzur vardı ve dert musibetlerden baş edebilmek idare edebiliyordu kısmencik. Şimdi o hiç yok ki bu asırda huzur bile yok
Fazlasıyla sahibim bu düşünceye, insanlar arası güven en alt seviyede bi iyilik görünce bile altında bir şey aranır oldu herkes mutlaka kendi çıkarını düşünür oldu, kimsenin derdi sevmek sevilmek değil daha birbirini tanımadan neyi seviyor diye düşünmeden oranı at, buranı çek birbirlerini çıplak olarak görüyor insanlar ama birbirinin hangi rengi çok sevdiğini bilmiyor mesela korkunç bir devrin içindeyiz umarım sonra ki nesil iyi insanların çocukları olup değiştirir
Cevap
1Cevap
Çok oluyor. Keşke diyorum çok eski zamanlarda yaşasaydım.
Daha çok bu evrene ait değilim dediğim. zamanlar oluyor. Bazen fazla naif kaldığımı düşünüyorum..
Her zaman hem de
Bazen oluyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?