"Ben bu devrin insanı değilim" dediğiniz zamanlar oluyor mu?

Dünya her devirde mi böyleydi yoksa son yıllarda mı bu kadar saçma bir hal aldı ara ara merak ediyorum. İnsanlığın bu denli değersizleştiği bir dönemin daha olduğunu zannetmiyorum. İnsanlarda ahlak, saygı, değer verme gibi unsurlar pek kalmadı.

Ben bu devrin insanı değilim dediğiniz zamanlar oluyor mu?
"Ben bu devrin insanı değilim" dediğiniz zamanlar oluyor mu?
Cevapla