Ben bu asrın insanı değilim dediğiniz oluyor mu hiç?

Sen kalk 4 milyarlık dünyada insanların kalitesizliğinin, basitliğinin zirve yaptığı bir döneme denk gel.

Ben bu asrın insanı değilim dediğiniz oluyor mu hiç?
Cevapla