Babamın öz kızıyım o yönden sıkıntı yok ama babam 28 senedir beni sevmedi beni hiçbir konuda desteklemedi hep kısıtladı onun yüzünden hakkımı bile arayamadım çünkü kendisi korkağın teki
Dün akşam dışarıdaydım belediyenin çay bahçesinde oturup tek başıma 3 çay içtim marketten aldığım bisküvilerle beraber (sigara içmiyorum) sonra saat 22.00 gibi otobüsle eve döndüm. Anneme beni sormuş annem de "kafede çay içiyor" demiş sonra 2 elini açıp allah a şikayet etmiş tıpkı fotograftaki gibi
Ben ayıp bir şey yapmadım! 28 yaşındayım sigaram yok içkim yok!!! 28 yaşındaki kız çay bahçesinde oturup tek başına çay içemez mi sonra eve geldim aldım karşıma konuştum "BABA BEN UTANILACAK BİR ŞEY YAPMIYORUM SENİN SANDIĞIN GİBİ ZİNA YAPMIYORUM" dedim yüzüme kötü kötü bakıp gitti
Az önce tuvaletteydim o da sabah namazını kılmak için kalktı beni tuvalette gördü kendi kendine "Allah uzun ömür versin allah canını alsın" dedi benim için
Abime ve abimin karısına o kadar iyi davranıyor ki abimin karısını öz kızı gibi seviyor onlar ne derse yapıyor abim ve karısı da bunu bildigi için babamı kullanıyorlar
Öz kızı benim ama elin kızını bu kadar sevmesi bana karşı koruması zoruma gidiyor
Babam elden ayaktan düştükten sonra ona bakmayacağım evet günah ama bana belalar okuyan, dışarıda çay içiyorum diye zina yaptığımı düşünücek kadar hastalıklı zihniyete sahip olan bir babaya bakmak istemiyorum
Sizce haklı mıyım?
""""Allah uzun belan̈ı versin allah canını alsın"""""
dedi benim için
Çok üzülüyorum dostlar :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer