Babamdan çok çekiyorum ölmek kurtulmak istiyorum ondan sizce reddetmeli miyim?

bankadan keyfine borç alıyor kredi kartından borç faize biniyor yüksek para oluyor yıllarca onu ödüyor. Hep böyle 50 yaşında hiç bi şeyin sahibi olamadi. lise babam annemi aldattigini net şekilde öğrendim telefonla aramıştım birine diyorki parasını vermedim diye benle kavga etti demis kadın kötü kadın yani. evdede bize tanımıyorum iftira atiyolar dedi. Ve beni çok eziyor çok ağlıyorum ben onun yüzünden. Her pisliğini benim üstüme atıyor. Telefonunda mesaj gördüm arama beni bidaha bunu yazan kişi kadınmi dedim ne pis cocuksunsen dedi sen yazmışsın üstüme iftira atıyorsun dedi. Ne zaman onun karşısında ağlasam çok bağırıp çok kötü davrandı bana. Cocukluktan beri buz gibi evlerde oturttu kirası düşük diye. Hep para yok dedi. Eve maaşını tam getirdiğini ömrü hayatimda görmedim hep faturayı kirayı veriyor kalan para yok para nerde desen Bağırıp çağırıyor. Ortaokulda telefonunda bi resim gördüm bi kadının evine gitmiş böyle. Lisede aldattığı kişide aynı demekki uzun süre devam etti ve bana Dediki eski sevgilim babanin ikinci evi var bence sanirim metresine ev tuttuğunu ima ediyor ve babamın telefonu açık kalınca söyle bi şeyde duydum kadın buna beni eve bırak demiş e tanımadığı biri olsa babam diyor ya tanımıyorum evini nerden biliyor nerde oturduğunu yani. Dogru olabilir ve bu beni hem çok korkutuyor hemde aşırı uzuyor lisede babam anneme benim için ben ona babalık yapamadım başkasıyla evlen o yapsın demiş ama sonra şimdi yine eskisi gibi. Bi ise girdim yksyi kazanamayınca iş öyle zorki 15 saat çalışıyorum ayağım öyle ağrıyor ağlıyorum böyle asgari ücretten fazla almak için oturmaya bile izin vermiyolar. Lisedede zaten hocalar bazıları bana düşmandı hep terslerdi her şeye notumu hep kırıyorlardı kötü şeyler yaşadığım içinde yksye yapamadım. Bana iş yeri şimdi kredi kartida verdi babam benden habersiz tine taksitli bi şey aldı ses duydum ben o kasadayken taksitli olsun dedi bende ne anlamadım kartımı kontrol ettim baktım borç var temassız ya rahat para çekmiş evde bana öyle bağırıyor öyle yalan söylüyor yok sen başka sayfalara girmissindir. Biraz para kazandım hemen bi tarafı kalkıyor yiyecek o parayı hiç caresi-yok yani. Duemuyor yerinde. Sevgilim olmasına karışıyor izin vermiyor kıyafetime karışıyor. Cok yoruldum buz gibi evde oturuyoruz ne var sıcak bi ev istiyorum kıyafetim olsun istiyorum çok mu şey istiyorum dışarı çıkıp asla dilencilik yapamam yediremem bunu kendime ama açlıktan bayıldığım bile oldu. Ve ilerde birinin benle evleneceğini de sanmıyorum bu fakirlikte çok zor. Şu an reddettim seni desem babamın ailesi manyak ve cok pis gider anneme büyüde yaparlar çünkü pisler adamlar. Evden git desemde gitmez bizi hizmetçi yerine koyuyor resmen hiç o benim babammış gibi hissetmiyorum otele gelir gibi yemek banyo yapıp kahveye gidip eve gelmiyor orada akşama kadar kumar oynuyor bide kadınlarla da konuşmaya devam ediyor uygulama görüyorum telinde sohbet uygulamaları varya. Git desem gitmicek hep kavga gürültü.

Tabiki evet düşünme bile
Hayır
Reddettim deme ama konuşma görüşme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Babamdan çok çekiyorum ölmek kurtulmak istiyorum ondan sizce reddetmeli miyim?
Cevapla