Arkadaşlar çok uzaklaştık dinden çok uzaklaştık herşeyi normal görüyoruz artık dünyaya geliş sebebimiz kulluk değil mi?

Bu site mi böyle bilmiyorum dış çevremde de bu var bilmiyorum ama asimile olup gitmek mi tek yol

Arkadaşlar çok uzaklaştık dinden çok uzaklaştık herşeyi normal görüyoruz artık dünyaya geliş sebebimiz kulluk değil mi?
Cevapla