Aile & Toplum Yanlışlıkla insanları birbirine düşürdünüz mü? Nazendee10 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 55 Yapay Zekaya Sor 🫣Ey ahaliii👀İki yakın arkadaşımı yanlışlıkla birbirine düşürdükten sonra ben; Güncellemeler1 yıl Süper soru 🫸🫷 Yanlışlıkla insanları birbirine düşürdünüz mü? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hayır benim kimseyle işim olmaz.. kendi halimde takılırım.. 1 0 Yorumla
Seinjerlin Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% 1 yıl Ergenken yaptım. İlk başta kötü hissettim de sonradan ne kadar iyi bir karar verdiğimi anladım.Yiyin birbirinizi ete para vermeyin dedim. 😂 1 3 Yorumla Nazendee10 1 yıl Ahajshahs 😂😂 ete para vermeyin çok iyi😂 Yorumla Seinjerlin 1 yıl Zaten pahalıÖylesi daha uygun 😌 Yorumla Nazendee10 1 yıl Aynen😂 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Yok yanlışlıkla yapmam o işi ben, kesin ah etmişimdir tutmuştur falan :D 1 4 Yorumla Nazendee10 1 yıl Bazıları hak ediyor ama😌 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl Yani istesek birbirine düşürürüz de, ne gerek var? Er ya da geç sen parmağını bile oynatmadan birbirlerini yemeye başlıyorlar zaten Yorumla Nazendee10 1 yıl İlahi adalet tecelli ediyor, doğru Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl 😌💁♀️ Yorumla
Qassanovaa Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Kimsenin ne önünden ne arkasindan konusmadigim icin hayir 1 1 Yorumla Nazendee10 1 yıl En iyisii Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. 🤦♀️ dahada batıran ben jsjsjs sakinleyince topladim neyse 1 3 Yorumla Nazendee10 1 yıl Diğer arkadaşım aradi açmadım ahdjahs ben toparlayamadım üstüme biri sakinlik atsın 😂 Yorumla u inciitanesiii 1 yıl Ikisinin arasini duzeltirken dahada kötü ettigim oldu ve kendimi cok kotu hissettim bunda sonra umurunda olmaz yesinler birbirini Yorumla Nazendee10 1 yıl Aynen doğru Yorumla
külmsl Takip Et Xper 3 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl En dikkat ettiğim şeylerden biridir çünkü kendim de biriyle çatışmayı sevmem yani bu yapmadığım anlamına gelmez uğraşır ederim çok güzel ama ben o yapıda değilim oyuzden ni aekadasimlada diğer arkadaşımı hiç dusurmedim aksine ara yaparim😂🤭 1 0 Yorumla
lanetlivisneliilips Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Yanlışlıkla iki kişinin birbirinin arkasından atmasını açığa çıkarmıştım akxksnjc 1 4 Yorumla Nazendee10 1 yıl Bende de öyle oldu ahsjahshah Yorumla lanetlivisneliilips 1 yıl kwjdnxj dilimiz carpmis soyleyiverdikkk ksjxje Yorumla Nazendee10 1 yıl Yanlışlıkla gördüler aslında mesajlarda😂😂 Yorumla lanetlivisneliilips 1 yıl boş ver güzel kızlarınki hep yanlışlıkla olur sjxjenbx Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yok ya ben bir şey yapacaksam isteyerek yaparım onun harici yapmam😂 1 2 Yorumla Nazendee10 1 yıl Bi de isteyerek yapıyor😂 Yorumla MrConfused 1 yıl Arada yapmak lazım 😂😂 Yorumla
melankolikMelaike Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Annemle babamı sık sık bu uçuruma sürüklüyorum. 🤣🤣🤣 1 3 Yorumla Nazendee10 1 yıl Ben sürüklemek istemezdim ama 😂 oluverdi Yorumla melankolikMelaike 1 yıl Oluyor ya öyle. Konuşarak anlaşabilirler ne de olsa. İlişkileri bu kadar kolay sallanıyorsa yuuh. 🤣 Yorumla Nazendee10 1 yıl Kızın hakkında bir şey söyledi, yukarıdan bildirim gelince de kız gördü 😂😂 ben bir şey yapmadım evrenin oyunu bu😂 Yorumla
DijitalŞizofren Takip Et Master Yaş: 30 , eic 50% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Sayılır, pertten çevirme arabayı amca oğluna satmaya çalışan birinin tezgahını "kazara" bozmuştum. Son bilgimi göre hala konuşmuyor amca çocukları. 1 0 Yorumla
Maverick__069 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Mayıs ayında bikez düşürdüm iki kız benim yüzümden tartıştı bana aşıktılar 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Hayır bilinçsizce bile öyle şeylerim olmaz hassasiyetle yaklaşırım 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Zamanında iki kız kardeşi birbirine düşürmüştüm 1 4 Yorumla Nazendee10 1 yıl Onların da birbirine düşecekleri varmış Yorumla MadagaskarAslanı 1 yıl Dimi ben sadece uzaktan izliyordum şimdi bunu da benden bilirler he Yorumla Nazendee10 1 yıl Ahdjahshs sütten çıkmış ak kaşık gibisin merak etme Yorumla MadagaskarAslanı 1 yıl Tüm hatalarımdan ders çıkardıktan sonra tabi 🫡 Yorumla
Valera_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Bilerek düşürmek isterim ama bende o yetenek yok 1 2 Yorumla Nazendee10 1 yıl Yaa kıyamam sana😅❤️ Yorumla Valera_ 1 yıl 😄❤️ Yorumla
wonderland_ Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 yıl bazı insanlar düşse hoşuma giderdi kaos yaratmayı severim 1 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Haberim yok düştülerse de 1 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bu yeteneğim 10 yıl önce köreldi. 1 0 Yorumla
rubytheghost Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Hayır yapmamışımdır. Bilerek de yapmadım. 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Yok bilerek yaptım güzeldi 1 0 Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. illaki olmustur ya ergenlik doneminde 1 0 Yorumla
Bitkin_Prenses Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Yapmıştım ilk okul lise yıllarında 😂 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Yaptım bir ara öyle şeyler😂 1 0 Yorumla
mine13 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Yanlışlıkla değil bizzat bilerek düşürdüm 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. hayır yapmadımhep bilinçliydi : ) 1 0 Yorumla
Benaslışok Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 51% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı. Fitneci nifakcı mıyız lan biz. 😏 1 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı. Yok hayır 1 0 Yorumla
güneyjdm Takip Et Master Yaş: 33 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Benlik değil 1 0 Yorumla
DΔMLΔ_ Takip Et Xper 5 Yaş: 20 1 yıl Hiç yapmadım 1 1 Yorumla alperdemir1995 1 yıl emin misin :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Hayır benim kimseyle işim olmaz.. kendi halimde takılırım..
Ergenken yaptım. İlk başta kötü hissettim de sonradan ne kadar iyi bir karar verdiğimi anladım.
Yiyin birbirinizi ete para vermeyin dedim. 😂
Ahajshahs 😂😂 ete para vermeyin çok iyi😂
Zaten pahalı
Öylesi daha uygun 😌
Aynen😂
Yok yanlışlıkla yapmam o işi ben, kesin ah etmişimdir tutmuştur falan :D
Bazıları hak ediyor ama😌
Yani istesek birbirine düşürürüz de, ne gerek var? Er ya da geç sen parmağını bile oynatmadan birbirlerini yemeye başlıyorlar zaten
İlahi adalet tecelli ediyor, doğru
😌💁♀️
Kimsenin ne önünden ne arkasindan konusmadigim icin hayir
En iyisii
🤦♀️ dahada batıran ben jsjsjs sakinleyince topladim neyse
Diğer arkadaşım aradi açmadım ahdjahs ben toparlayamadım üstüme biri sakinlik atsın 😂
Ikisinin arasini duzeltirken dahada kötü ettigim oldu ve kendimi cok kotu hissettim bunda sonra umurunda olmaz yesinler birbirini
Aynen doğru
En dikkat ettiğim şeylerden biridir çünkü kendim de biriyle çatışmayı sevmem yani bu yapmadığım anlamına gelmez uğraşır ederim çok güzel ama ben o yapıda değilim oyuzden ni aekadasimlada diğer arkadaşımı hiç dusurmedim aksine ara yaparim😂🤭
Yanlışlıkla iki kişinin birbirinin arkasından atmasını açığa çıkarmıştım akxksnjc
Bende de öyle oldu ahsjahshah
kwjdnxj dilimiz carpmis soyleyiverdikkk ksjxje
Yanlışlıkla gördüler aslında mesajlarda😂😂
boş ver güzel kızlarınki hep yanlışlıkla olur sjxjenbx
Yok ya ben bir şey yapacaksam isteyerek yaparım onun harici yapmam😂
Bi de isteyerek yapıyor😂
Arada yapmak lazım 😂😂
Annemle babamı sık sık bu uçuruma sürüklüyorum. 🤣🤣🤣
Ben sürüklemek istemezdim ama 😂 oluverdi
Oluyor ya öyle. Konuşarak anlaşabilirler ne de olsa. İlişkileri bu kadar kolay sallanıyorsa yuuh. 🤣
Kızın hakkında bir şey söyledi, yukarıdan bildirim gelince de kız gördü 😂😂 ben bir şey yapmadım evrenin oyunu bu😂
Sayılır, pertten çevirme arabayı amca oğluna satmaya çalışan birinin tezgahını "kazara" bozmuştum. Son bilgimi göre hala konuşmuyor amca çocukları.
Mayıs ayında bikez düşürdüm iki kız benim yüzümden tartıştı bana aşıktılar
Hayır bilinçsizce bile öyle şeylerim olmaz hassasiyetle yaklaşırım
Lisede falan olmuştur
Zamanında iki kız kardeşi birbirine düşürmüştüm
Onların da birbirine düşecekleri varmış
Dimi ben sadece uzaktan izliyordum şimdi bunu da benden bilirler he
Ahdjahshs sütten çıkmış ak kaşık gibisin merak etme
Tüm hatalarımdan ders çıkardıktan sonra tabi 🫡
Bilerek düşürmek isterim ama bende o yetenek yok
Yaa kıyamam sana😅❤️
😄❤️
bazı insanlar düşse hoşuma giderdi kaos yaratmayı severim
Haberim yok düştülerse de
Bu yeteneğim 10 yıl önce köreldi.
Hayır yapmamışımdır. Bilerek de yapmadım.
Belki olmuştur 😂 hatırlayamadım
Yok bilerek yaptım güzeldi
illaki olmustur ya ergenlik doneminde
Yapmıştım ilk okul lise yıllarında 😂
Yaptım bir ara öyle şeyler😂
Yanlışlıkla değil bizzat bilerek düşürdüm
Yanlışlıkla değil özellikle yaptım
Olmamıştır olsa hatırlardım
hayır yapmadım
hep bilinçliydi : )
Fitneci nifakcı mıyız lan biz. 😏
Düşürmedim
Hayır
Hayır hiç yapmadım
Hayır
Bilmeden yapmısımdır
Bilmiyorum ama yapmış olabilirm
Hayır..🪶
Yok hayır
Benlik değil
Yok hayır
He oluyor bazen 😂🤣
Ucu sana dokunur
Hayır
Hiç yapmadım
emin misin :)
hatırlamıyorum
Evet yanlışlıkla 😅