Sizce neden görüşmek istemedi ve iyi ki böyle cevap vermiş miyim?

Eski konuştuğum yazdı bir iki aydır da görüşelim diyor , bana kendisi tatilden döndüğünde bile mutlaka görüşelim haber ver dedi , her neyse ben buna yazdım hafta geliyorum tatil için dedim , istersen tatile gitmeden bir iki gün önce görüşelim dedim , hep haberleşiriz dedi , sonra ben buna tarih söyledim, bu günlerde müsaitim, bu günlerde buluşsak bana daha çok uyacak dedim , bir baktım ki bana ben müsait değilim iyi akşamlar dedi şok oldum, sen bana haber ver dediği için ben sana haber verdim dedim , tesekkur ederim ama konuşmayalım dedi , bende ağzıma geleni saydım, sen kimsin ki bana görüşelim dediğin halde konuşmayalım diyorsun dedim , ve o gün İzmire gitmişti garip davranıyordu, evdeyim değilim bile demedi ertesi günde aynı şekilde, sonra da rehberinden sildi , ben ona saydirdim o bana saydırdı

Sizce neden görüşmek istemedi ve iyi ki böyle cevap vermiş miyim?
Cevapla