Bosanmak üzereyim yabancı uyrukluyum?

merhabalar burasi bu sorunun yeri değil felan demeyin lutfen. fikir almak istiyorum sadece.7 senedir turkiyede ikamet ediyorum. yabanci uyrukluyum. esimden bosanmak istiyorum. oturum isleri sorun yaparmış bisanirken bana. maddi yönden hiçbir gelirim yok. eşimde cekilmez birisi
Güncellemeler
1 yıl
bir soru sordum siyaset yapıldı surda SURDANDA YAZAYIM OZAMAN. burada YABANCI ISTEMIYEN TURLER BENIM ULKEMDEKILERDE DAHIL TUM YABANCI ULKWLRDDEKI TURKLERINIZI GERI GETIRIN. BENDE ULKEME GIDERIM. SIZE BENIM MEMELEKTIMDE YASAMAK OLUYORDA HATTDA EL USTUNDE. BEN burada NEDEN BU LAFLARI DUYUYORUM GIDIN DAGILMIS TURKLERINIZI TOPLAYIN TURLYEYEY BENDE VATANIMA GIDERIM
Güncellemeler
1 yıl
sorumu siliyorum. baya rahatsınız turistlerin sayesinde geviniyorunux kendiniz ama
Bosanmak üzereyim yabancı uyrukluyum?
Cevapla