İyi olmak istiyorum eskisi gibi pis bir kadın değilim ben
Özellikle annesi ve eltilerim sanki o. Muşum gibi davranıyor bu nasıl çocuk edecek gibisinden konuşuyorlar
İyi olmak istiyorum eskisi gibi pis bir kadın değilim ben
Özellikle annesi ve eltilerim sanki o. Muşum gibi davranıyor bu nasıl çocuk edecek gibisinden konuşuyorlar
Sabırlı ol, her şeyin bedeli oluyor bu dünyada. Bazı şeyleri göze alarak hareket ederiz ve sonuçlarına katlanmak zorundayız. Elbette haksızlık karşısında susma ve hakkını savun. Öyle bir insan olmadığını kanıtlamayı bırak ve kendin ol. Onları umursamıyormuş gibi davran ve neşeli ol. Onlara üzüntünü belli etme. Amaçları seni bu şekilde ezerek yönlendirebilmek. Sen Allah'a sığın, ona ağla.
Bka gerçekten çok düzeldim namazımı kılıyorum inançlı biri oldum eşim beni umreye götürdü tesettüre giremedim umarım bir gün girerim ama eskisi gibi değilim
Allah'ım seni kötülüklerden korusun.
Amin canım teşekkür ederim
Cevap
14Cevap
boşan o zaman senin değerini bilmiyorlarsa
Ne kadar mide bulandırıcı insanlar sanki kendileri çok düzgün de o zaman gelin olarak almasalarmış böyle eziyet edemezler.
Kocanında bir ayar vermesi gerekiyor seni ezdirmemesi gerekiyor
Baştan beri istemiyorlar ki zaten düğünü burnumdan getirdiler
Kocan seslerini kesecek. Ya da sen boşanıp gidiceksin o adamın hayatından
Ben eşimi seviyorum bırakmam
O seni sevmiyor ams
Yok seviyor
Geçmişte benimde oldu evlendim hamileyim kimse dışlamadi dislacaksalar sende görüşme ve hepsini güzel bir anne olup şaşırt
Çok sevgilim oldu 1 defa da nişan attım diye dislandim evlilik düşünüyordum evlenene kadar sevgilim oldu başta çok dile getirdiler ama şu an yok birseyleri
Anne olmam için biraz daha temiz olmam lazım
Sen bile kabul ediyorsan temiz olmadığını onlar hayda hayda söyler
Ama ne yapayım yaptım kötü şeyler
Ohh iyi olmuş ahhasjjs bo*lar yemeseydin 😃 seni nasil aldilarsa ztn dömdkd
Böyle surer gider yine arani iyi yapmaya çalış ama aileler oyle halen ölümüne kadar surdurur o kadar umursama eşine odaklan sen
Öyle sanırım
Evelki yedigin hurmalar gün gelir tirmalar
Olabilir hayırlısı
Ne yaptın ki daha önce
Dansözlük yaptım
Namazımı kılıyorum inançlı biri oldum eşim beni umreye götürdü tesettüre giremedim umarım bir gün girerim düzelmeye çalışıyorum zaten anne olacağım ileri de temiz bir anne olmak için çabalıyorum
Eşin bu duruma ne diyor
Sürekli uyarıyor bir daha duyayım karımı alıp giderim dedi
O zaman başka bir yere taşının
Eskiden naptın ki
uff hep konusurlar anca
Evet öyle
bktm bos cenelerinden
Al benden de o kadar
bence sana haksızlık ediyorlar i
Öyle zaten eskisi gibi pis bir kadın değilim
pis demeyelim ona müsait misin
Beğenirsen sorumu atarım istek
Eski hayat
Evet öyle
Nedir o eski hayat
Dansözlük yaptım
Geçmişte ne yaptın ki
Dansözlük yaptım
Kaç yıl
8 ay
orada mı tanıştın kocanla
uzağa taşının
Düşünüyor eşim bakalım
Pis kadin derken
Dansözlük yaptım bir dönem orası da çok temiz yerler değil
Evet
Peki dansozluk yaptığınızı eşinizin annesi niye biliyor ben o kısmı anlamadım. Sonuç itibariyle bu senle eşinin arasında olan bir şey. Bunu onların bilmesine gerek yoktu. Esin söylediyse de ayıp etmiş çok mantıksız yani söylenecek şey değil. Sonuçta bir yere gelin olarak gidiyorsunuz milletin zihniyeti kötü olduğu için böyle düşünmesi normal hata sizde niye söylediniz ki? Dansozluk ayıp diye demiyorum illaki şartlar zordur çalışmak zorunda kalmissinizdir. Ve herkese namaz kıldığınızı kanıtlamak zorunda değilsiniz. Böyle bir sacma düşünce de yok
Geçmişinde ne var ki
Eski işin neydi
Dansözlük yaptım
Geçmişinde ne varki
Dansözlük yaptım
Olabilir insaniz
Gizli degilim bak herkesin vardır gecmisi
Utandır onları
Değiştin mi peki
Tabii ki de
Haksızlık ediyorlar sana o zaman
Evet öyle
Hm konuşalım mı biraz
Bu da 3. Süleyman. kanka m. l misin kadın evli burada yardım bekliyor konuşalım mi biraz diyorum yemin ediyorum herkese küfür edicem sonunda ya. Kadın dansozluk yaptı diye kadına hiçbir gözle bakamazsın bunu o beynine sok ve git evli olmayan insanlarla konuş beni de çileden çıkarma. Erkekler azıtmış abii vallahi biri elimde kalıcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?