Herkesin annesi böyle mi yoksa ben mi abartıyorum sizce?

benim annem çok kötü. tüm sırlarımı komşulara anlatıyor. kardeşlerim ve babamla aramı bozuyo. hatta babam ile ailesinin arasını da bozan annem. sürekli beddua ediyor. benden beter ol diyor. hayvanlara kötü davranıyo. küçükken bizi yok yere döven kardeşleri ile can ciğer kuzu sarması. evde istediğim şeyi yiyemiyorum asla. aslında anneannemde beddua eden bir kadın.

Herkesin annesi böyle mi yoksa ben mi abartıyorum sizce?
Cevapla