Mahallede ki 50 yaş üstü insanları neden takıyorum?

25 yaşındayım ailemle kalıyorum şimdilik bulunduğumuz mahallede insanlar bize karşı çok soğuklar konuşmuyorlar çıkarcı dedikoducu insanlar bi tane bile doğru insan yok ben bu insanların görünce sürekli laf çarpıyorum artık nasıl kinlendiysem öfke doluyum sizce bu durumu nasıl asarim
Mahallede ki 50 yaş üstü insanları neden takıyorum?
Cevapla