Uzuluyorum yurt disindaki yasli insanlara?

burada insanlarin degeri yok, hollandada yasiyorum. Yaslaninca, ozelikle erkekler cunku kadinlar hemen öluyor, yapa yanliz kaliyorlar, bugun 62 yasinda birini gordum, dukkana insan yuzu gormek icin geliyorum dedi, sohbete hasret kalmis, bende azarladim, sonra uzuldum dedim ne yaptim, cunku zor bi gun gecirdim, ama Şu an varya okadar cok vicdanim sizliyorki yani agladim butun gun, yaslilar icin napabilirim burada? Yani kafe acsam, veya facebook grubu, veya bi dernek acsam, cevre yapsalar ya arkadas olsunlar ya da tanisip belkide evlenirler fakat ben bu yaslilari nasil bir araya getiririm? Cunku asiri yanlizlar ama hepsi oyle, yaslilara burada devlet hic iyi davranmiyor, zaten huzur evlerindede butun gun uyutuluyorlar, cogu uzak durmak istiyor fakat ben bu durumdan cok rahatsizim birseyleri degistirmek istiyorum napabilirim?

Uzuluyorum yurt disindaki yasli insanlara?
Cevapla