burada insanlarin degeri yok, hollandada yasiyorum. Yaslaninca, ozelikle erkekler cunku kadinlar hemen öluyor, yapa yanliz kaliyorlar, bugun 62 yasinda birini gordum, dukkana insan yuzu gormek icin geliyorum dedi, sohbete hasret kalmis, bende azarladim, sonra uzuldum dedim ne yaptim, cunku zor bi gun gecirdim, ama Şu an varya okadar cok vicdanim sizliyorki yani agladim butun gun, yaslilar icin napabilirim burada? Yani kafe acsam, veya facebook grubu, veya bi dernek acsam, cevre yapsalar ya arkadas olsunlar ya da tanisip belkide evlenirler fakat ben bu yaslilari nasil bir araya getiririm? Cunku asiri yanlizlar ama hepsi oyle, yaslilara burada devlet hic iyi davranmiyor, zaten huzur evlerindede butun gun uyutuluyorlar, cogu uzak durmak istiyor fakat ben bu durumdan cok rahatsizim birseyleri degistirmek istiyorum napabilirim?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bıktık sizden bıktık. Avrupa’nın tüm nimetlerinden yararlanıp yaşadığınız ülkenin ekmeğini yiyip, bu kadar kötülemeniz cidden akılalmaz. Avrupa hepinizi Türkiye’ye geri göndermeli. Sizin iyiliğiniz için söylüyorum ha ! Orada ne acılar çekiyorsunuz, ne zorluklar görüyorsunuz. Keşke Avrupa hepinizi Türkiye’ye gönderse de gelip ülkemizin nimetlerinden yararlanıp ızdıraplı Avrupa hayatınıza son verseniz
Neden biktiniz, avrupayi gömedim, ama yaslilar konusunda gercekten cok kotuler yapa yanliz öluyorlar, git arastir korona zamani hepsine insulin verip öldurduler haberde bulursun, ben yaslilar icin birseyler yapmak istiyorum, ve her ulkenin kendine gore zorlugu var, ben oraya gelirsem benim icin bi zorluk olmicakki, euro orada yuksek ben gecinirim, ama burada dusuk burada zor gecinirsin, ve nilet diyorsunda, o nimeti herkeze submuyorlar, zaten hepiniz ona aldanip geri arkaniza bakmadan kaciyonuz, kac kisiyi gorduk oyle, burada pasa olcagini sandi ne varsa memleketimde var deyip iyicene surundukten sonra kosa kosa geri donduler, ve gerek tok zaten yakinda gonderirler bizi oraya, ama maas kesilince yapacak birsey yok, orada caliscaz karik tokluguna oda is bulursam, bura yakinda batar merak etme, bi maasin kadar kira oduyorsun, yakin burasida iyiye gitmiyor, ve ben burdaki yabancilar icin dedim kendi halki sefil oluyor, oyuzden o yaslilara nasil yardim ederim dedim, ve bizde zaten bizi hic sayma zaten, doktor bile bakmiyo burada, gerci turkiyede o konuda iyi degil, aslinda ben iki ulkedendd memnun degilim ama yapacak birsey yok, saglik konusunda iki ulkedende memnun degilim, ve sen konuyu okumadan yazi niye atladin anliyamadim 😂
Burdan sana bi atlarım
Konuyu atlayip gelmissin, ama senin kafa baska yerlerde boyle devam;)
Benim kafa nerede olabilir
Gece gece vampire baglamissindir nerde olacak baska
Hayır sen gece gece duygusala bağladın. Kadını niye tersledin ulan?
Bi de şey diyorsun ben avro ile Türkiye’de geçinirim. Bok geçinirsin. Türkiye’ye geldiğinde çalıştığın zaman maaşını avro ile vermiyorlar. Senin avrolukların hadi en fazla seni 1 yıl bilemedin 2 yıl idare etsin.. sonra ne yapacaksın?
Niye tersledil ne bilim bilsem, turkiyede avru ile gevinirim, benim odememi burdan yapcaklar, yani telefon sirketiyle anlasip yabanci sirket adina hala caliscagim icin yani odemeye devamke:) ve turkiyede gecinemeyiz diyonda, hepinizin evi var, biz burada ev alana kadar alamiyoruzda, 9.900.000 tl yapiyo hatta daha fazlasi, ev almisiniz arabaniz var, bunlar lukse giriyo bunlar bile var burdaki daha evin borcunu oduyememis, zar zor gecinitor gelms bana ne diyor, biz burfa bi kurusun hesabini yapiyoruz, oyle senelerce fabrikada calisip oraya hava atmaya gelenlerle burdakileri kiyasliyamazsin, gittigimde hepsinin benden daha iyi yasadigini gordum, adam ev dosemis araba almis, ben daha kendime araba alamadim, sonuc olarak hurdacidan amcam aldi bitane, is bulamadim ortada kaldim oylece, ekmek alirken zorlaniyorum, nasilki ordada zenginler ve fakirler var burasida ayni derecede o, o dediginiz yardim tam yetecek kadar cok sukur acta birakmiyorlar, herseye sukur, ama o yardimla tek yasican colugun cocugun varsa zor gecinirsin soyleyim gecinezmezsin, burada soyle birsey var meselgin iyiyse daha iyi gecinirsin fakat ozamanda zaten yarisindan cogu vergiye gidiyor, eger iyi yasamak istiyorsan almanyaya git, vergisi az, ve baya imkanlarida var, ama diger avrupa ulkelerine dikkat et
Sana saydırmak istediğim çok şey var ama maalesef sesli mesaj yok
Ama halimize cok sukur, ve yardim dedigin 1000€, 700€ kira, hatta onlarda 800€, 300€ yemek, yakiti saymiyorum, elektrik kira saymiyorum, sigortalari hic saymiyorum bile, yani bunlari saysam sen 1000€ zarara girersin, daha digerlerini saymadim bile, oyuzden bazilarimiz sokakta kalmayintercih ediyor, kiralar cok pahali, ve heryerde zorlanan var turkiyenin nufusu daha cok, ve cok zorlandiklarinida biliyorum goruyorum, ve o konuda hak veriyorum ama burayida cennet sanmana hak veremiyorum, bi bakiyom adamlar evinin icini dosemisler, catalari bile var set halinde, sen bi gel bak burdakinin evinde catalmi var heleki setini bulacan bide😂 heryerde zorluk var, ordzdz zorlanan yagmurda kalan aclik ceken vardir burdada var, cok goruyoruz, ala onceki avrupayi sorarsan tamam ozamanlar daha farkliydi, gidalar daha ucuzdu hayat daha ucuzdu ve ozaman baya farkliydi hersey c simdi bizde rampa asaga gidiyoz, umarim, gercekten umarim buraya gelirsin :) ama ben memnunum burdan, herzamanda memnun kalcam sukur herseye, meselimgde olursa daha farkli olabilir hersey, olmazsada napalim olmuyorsa olmuyor herseye sukur
Bir şey soracağım. Ak partiye oy veriyorsun değil mi?
Oy kullanmiyorum, turkiyenin politikasinturkiyeyi ilgilendirir, ben burdaki oyuma bakarim neden? Sen gelipte buraya oy veriyonmu? Vermiyon ee, benn niye yasamadigim bi ulkeye oy verim :) illerde yasarsam oyumu kullanirim
Bide sayma sovme ulanli bklu, ve atlamali konusma, bakalim saygimizi nereye kadar zorlicaz, 😂
Söylemek istediğim çok şey var ama yazmaya üşeniyorum
Bende sana cok sey soylerdim ama iste bak sunu anlamis oldum, burdaki insanlarda enazindan nezaket var, boyle degiller yani sirf bunun icin bile kalabilirim dicemde, aslinda varya burdada irkcilik var, insansiz biyere gonderin beni😂
Ve iyi ki herkes senin gibi degil yine turkiyede beyfendinolanlarida var cok karakterlilerinidr gorduk
Hollanda’da kalmak için bir bahane buldun yani sonunda? Benim kabalığım. Bravo
😂😂😂 haha ya kalirim ben burada, her ulkenik kendine gore bi zorlugu var herkes oldugu yerden kacmaya calisiyor, herkes icin baska bi yer daaha kolay, kimsii geliyo mutlu oluyo, kimisi bunalim gecirip geri gidiyo, ora icinde aynisi gecerli, ama yagmuru camuru kisi buyuzdende kemiklerde sikinti oydu buydu bitmito, ama herseye cok sukur, turkiyedende hollandadanda sikayetci degilim sukursuz degilim, her yerin kendine gore zorlugu var, kim bilir sen ne cekiyon, herkes bi dert sikintidz, ama hepte fakire oluyo zengin heryerde zengin yasiyor
Ben hiç bir şey yaşamıyorum. Anlarada sağlıkçıyım. Tek takılıyorum. Maaşım iyi. İşim iyi. Ben ızcırap çektiğim için yazmadım ilk yorumu. Ekmek yediğin kaba sıçmanı doğru bulmadığım için şikayetçiysen Türkiye’ye gel dedim
Ben Türkiye’nin ve Avrupa’nın en iyi hastanesinde çalışıyorum. Sana uyuz olduğum konu, ülkesinden kaçıp Türkiye’ye sığınan sonra da Türkiye’ye laf eden insanların aynısı gibi kaçıp gittiğin ülkenden sığındığın (belki sen değil ama baban deden) ülkeye bok Atmaya çalışman. orada rahatsızsan ülkene dönersin , buradaki Suriyeliler gibi yörük yapmana gerek yok. Hollanda’da büyümüşsün ama kafa yapın Türkiye’deki Suriyeli kafası
Ozamn niye turkiyey gomdun sende? Herseyin iyiymid? Hem ben kendim icin gomedimki hollandayi, yaslilarinaniyi bakaliyorlar yalanda
Degil, ve bu durumdan sikayetciyim degismesi icin napbilirim diye dusundum, yani yoksa bize boyle boyle yapiyorlar demedim, zaten illeriside belirsiz buranin ama burayla alakali birsey demedimki? Sadece sikinti var hemde buyuk, bizim milletimiz sicak kanli gerci onlzrda degisti ama yani yinede yasliyzda gencede sahip cikar ic iceler, burada yapa yanliz kaliyorlar, gerci Şu an turkiyefe aynisi, ama yani bu soruna nasil bi care buluruz diye yazdim sen olayi memleket meselesine yediig kaba tukurmeye kadar bagladin benfe dedimki olayi farkli anlayip atladin yazdim
Sen saçlamıyorsun. İnsanların Hollanda’da ölmesi mi suç? Kadının kocası öldü kadın yalnızlık çekiyor eee? Kadına sordun mu bu yaştan sonra evlenmek ister misin diye? Yarın senin baban ölse annene koca mı arayacaksın? Annene koca bulmadığı için sana iş aş veren devleti mi suçlayacaksın? Sen me yaşıyorsun ya bu nasıl bir kafa? Devletten beklediğin ne? Eşini kaybeden kadınlara jigolo yardımı mı yapsınlar?
😂 ya sen olayi sabahtan beri niye baska yerlere cekiyon yeminle gece gece beynime göç yasattin resmen, 😂😂😂😂 istiyo evet evlenmek istiyoda adam yok, kadin yok, yarin babam ölse annem yanlizmi yasasin? burada huzur evine veriyorlar hemen, baksalar daha iyi, ordada ilac verip zaten iki gune selasini okutuyorlar, diyorumki koca bulmalari degil, onceleri o devlet bunlari sogutmuyordu koranadan sonra cogu yerleri kapatillar bunlarin bir araya geldigi yerleri, yanlizlik icinde öluyorlar, yani eskisi gibi sistemi kursalar, devlet diyonda ilaki devlet olmak zorunda degil, bak esra erolyapiyodu gerci onada devlet girdi kapatti devlet demekki bu isleri yapiyomus bak kapatma haklari bile var, burada yapiyorlardi o isi, yaslilari bi araya getirip onlar icin birseyler yapiyorlardi, yani organize filan guya gezi amacli filan, faakt o sirada insanlar birbirlerini taniyip arkadzs filanoluyordu, simdi huzur evlerine tikilmasi icin full destek yanliz kalamazlar artik, ve ordada ilaca baglayip iki gunde ölmelerini beklemek, eskiden yaslilarin bir araya gelebilecegi cok yerler vardi devlet kapatti hepsini devlet acip kapadi, turkiyede yokmu voyle bisey ben anlamadim, gerci gerek yok ya ordaki dedeler daha atilgzn😂 gerci ordzda
Yanlzi olenler cok, o degil sen benim davayi anlamadin, devlet zaten burada boyle seyler organize ediyorduki, etraftaki yaslilari cagiriip onlari cevre ve sohbet, gezi vesayre vesayre diyerek hep bi aktiviteyle onlari birlestiriyolardi, simdi hicbiri yok
Ben Türkiye’yi gömmedim gömsem gönsem hükümeti gömerim. Benim atalarım bu ülke için savaştı , şehit düştü.
Bu ülke kanla kazanıldıysa atalarımın kanıyla düşmandan geri alındı. Dolayısıyla bu ülke hakkında benim söz hakkım var. Senin ataların Hollanda için ne yaptı? Sen Hollanda için ne yaptın?
Sen yarın 60 yaşında ölsen kırk yıl boyunca kahrını çektiğin adamın başkası ile evlenmesini ister misin? Kıvırmadan yanıt ver
😂 ben hollanda icim napabilirimki hahah sakamisin😂 ben zaten annem babam turk bura icin ne yapabilirlerki savas zaten bitmisti geldigimizde? Zaten araplari oncesinde savastirdilar hollandada, biz nemi yaptik, madenlefini ve pis islerini kalkindirdik, yani butun eziyeti pisligini biz cektik zaten onun icin gelmedikmi buraya, o amacla cagirmadilarmi? Yarisida kanserdennöldu, ve maden kazalarindzn, ama ellimizden geleni yaptik daha napalim burada savas yoktuki, hem haha kiyaslamaya bak, annem babam zaten turk turkiyeden geldiler bura icin napabilirlerki? Ama yinede herseyi yaptilar, Dedemgil filan ellerinden geldigince calistilar cabaladilar erken yasta sagligindan olup ölduler napsinlar? Okutup minnetarligini gostermek icinde ellerinden geleni yaptilar, yani yedigi kaba tukurmekten cok minnetarligimizi gostermek icin cabaladik zaten daha napabilirizki? Halada ellimizden geleni yapiyoruz, calisiyoruz ekonomiyi saglamlastiyirouz, baska napabiliriz, ha suankiler artik dilli ogrendiler diye daha fazlasinida yapiyor, turk doktorlari burada çag açmaya basladi, yani gittikce nesil burayi dahada iyi yer yapmak icin ellinden geleni yapiyorlar, eskiden calisirak minetarligimizi gosteriyorduk, simdidyse okuyupnyuksekn yerlere varim birseyleri degistirerek yani teknolojiknve saglik yonunden
Sen konuyu anlamiyon, her ulkenik hatasi var diyom, ben burada yaslilar icin napabilirim dedim, yani ben burada millete iyi bakmiyorlar ac susuzu iyi degiliz mi dedim, ben bide turkiyeden kacmadik, calismak icin geldiler calistilar buraayda yerlesrik ve ben buraya minettarim, burada savas ciksa savasirimda, ama sen konuyu baska yerlerinden anladigin icin Şu an bin kere ayni seyi izah ettim, burayi kotulesem zaten kotulerdimki, hemde suriyelerinde senik gibilerine denk geldigi icin belki ondan kotulemis olabilirlr, sen demin kendin ulkem soyle boyle gel gor filan yaptin gomdun, benim konu aclikla bile alakasi yokken, sen konuyu ulkeye cevirdin, gel gor filan yaptin, sen bide turkiye vatandasisin sen bunu diyosan suriyeli napsin, ben burdan minnetarim ama memnun kalmadigim seyler var, oda burasi icin, yani yaslilara sahip ciksinlar sonucta bizde gunun birinde yasalanacagiz, ve sadece ondan degil, o insanlara uzuldugim icin, ve sen konuyu vatan millete baglandin nerdeyse hain ilan edecen, ben burdan memnun olmasam zaten bi dakila durmam, fakat bi sorun var onu cozmeye calisiyorum, sikayet degil bu, paylasarak sorun giderme derler ama seninki yukardaki yanmis biraz anlayisin baya bi gitmis
Ben öldukten sonra adam evlenmis ben napim? Öldukten sonra hesapli sorcam? Sen öldun gittin, arkadaki kalana naoluyo, yapa yanliz orasini dusundubmu? Gencken yanlizliga alisirsin ama bellirli bibyastan sonra zor, onlar yaoa yanliz öluyor, sen yine sevdiginik yaninda öluyorsun, o kisi yapa yanliz belkide uc gun sonra ölusunu bulacaklar burada biri uc ay ölmus, kokuya geldiler, yani sen bunu normal mi buluyosun gencsin ya yanlizlik nedir anlamiyorsun
Ya ben görüyorum hep tatile geliyorlar
Tatilde gormussundur esleriyle geliyorlar esleri öluncefe hayat bitiyo onlar icin, yirmi senedir adam esinin yasini tutmus, gerci bellirli bi yastan sonra tanismak bulmakta zor ama esi ölunce oda ölmus gibi
Yo tek gelende var eşiylede