Eskiden kendimden yaşça büyükler yürürdü şimdi ise tam tersi niye öyle?

Yaşım geçtikçe genç erkekler yürümeye başlıyor niye öyle yaşım genckende yaslilar yuruyordu

Eskiden kendimden yaşça büyükler yürürdü şimdi ise tam tersi niye öyle?
Cevapla