Güncellemeler
1 yıl
Sevdiğim kız benden 3 yaş büyük olduğu için ailem kesinlikle reddediyor. Evlenme durumumda maddi ve manevi asla destek vermeyecekelrini söylüyorlar. Düğününe bile gelmeyiz. Bizi unut diyorlar. Bu durumda ne yapmalıyım sizce
Cok saçma. Ailenin mantıklı bir medeni olsaydı aileni dinle derdim ama bu hayat senin hayatin. 3 yaş büyük diye bir kizdan ailen istemiyor diye vacgecme. He o kizdan daha iyisini kendilerine bulsun da evlenin madem haci.. senin bulduğunu beğenmemişlerse şöyle siz bulun faha iyisini de evlenim de
Cevap
3Cevap
o zaman ailen ile görüş
Evlendikten sonra gururla bu kadın benim karım diyeceksen bas nikahı
aileni dinle derim samimi olarak bro. tecrübelerine güven, ileride hak verirsin onlara
Başkasını bul kız mı yok dünyada erkeksin ağlama bir kız için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?