
Klima ile hasta olmak üzereyim. Kapatınca da sıcak sarıyor sarmalıyor sanki beni 😂 elektrik faturasında cabası 🤔

Klima ile hasta olmak üzereyim. Kapatınca da sıcak sarıyor sarmalıyor sanki beni 😂 elektrik faturasında cabası 🤔
Her yeri aççen cıbıldak yatçen. Her yer klima, binalar binaları ısıtıyor, içerideki sıcak havayı dışarı atan fan komşunun duvarını ısıtıyor ama kimse oralık değil, en azından bizde öyle. Söylüyorum dşnleyen yok, kavga etsen yazık.
Azelcan daki sistematik zekaya bak sen 😅 fizikten kimyadan vuruyor..
Buz dolu küvete girsin 😅
😅 tek başına anca sığarsin sen
😅 burada takıla takıla aklım fitne fesata gitmeye başladı 😊
Hava sıcak da olsa serin de olsa kapı pencere açık uyuyamam. Sevmiyorum o şekilde uyumayı. Sıcaksa da klima şart. 26 derece gece modu sabittir her zaman ben de. Ama seperatorleri muhakkak hava üzerime gelmeyecek, havaya verecek şekilde ayarlar öyle yatarım.
Klima gibi üstüme üfleyen şeylerle ben hasta oluyorum. Pencereleri de cereyan yapmayacak şekilde açıyorum.
Cevap
41Cevap
Klima varsa klima ile uyanmak.
Ankara’da camı açmak yeterli oluyor ama nem olan yerlerde cam hiç bir işe yaramıyor klima şart.
Klima demek istiyorum ama hasta ediyor 😔 sıcak olsa da camı açmak daha iyi. Vantilatör tüm gece açık ama bilerek gücü düşürüyorum vurmasın diye 😩
26-27 dereceye nem alma moduna getir yavaş modda çalışsın karşısında yatma
Ama mümkünse hiç klima kullanma alışırsın
Uzun zamandır ilk defa klimada uyudum çok fena sıcaktı.
Klimam yok. Hem hırsız girer diye hem de gürültüden rahatsız olduğum için camları da uyurken açamıyorum.
Haklısınız, teşekkürler 💯
Cam pencere açık her zaman.
Çünkü tepede pervane var.
Onun hafif serinik veriyor olması güzel geliyor.
Klimasız uyku olmaz tabiki klima para önemli değil
Valla klimayi yatarken kapamak en iyisi ben oyle yapiyorum
Esmiyorsa kapı pencere açsak bile faydası olmuyor.
Klimam yok.
Klima değil de açık cam pencere daha mantıklı. Halsiz yorgun uyanıyorum klima altında çarpıyor.
Klima açmak hasta ediyor. Pencere cam açık her yerim agaclik ve serin oluyor klima gibi.
Cam pencereden de sıcak gelince bizim kıyamet senaryosu gerçekten😅 klima olmazsa olmazz
Cam pencereden rüzgar, serinlik falan geliyosa onlar
Klimayi aciyorum ustume pike aliyorum oyle daha guzel.
Klima olsun ya daha rahat uyurum ben... Serin güzel 😌
Hava 40 derece, nem olmuş bilmem kaç. Camı açmayı bırak alıp neyse, işe yaramaz yani. Klima mükemmel.
bi uyanıyorum ki sabah olmuş , klima olmasa da olur
O kadar sıkı elbise elbette sıcaklardan etkiler, bol rahat bir şey giy üzerine öyle yat, uyursun. ya da çok çok ince bir elbisede olsun, nefes alsın vücut.
Camdan bile sıcak hava esiyor 🤌😂
Yatağın üzerine pervane takacağım az kaldı 😅
Her ikiside olmayacak kadar soğuk geceleri
Klimada uyku modu yok mu
yelpazeli birini tutmak :D
Evet yelle beni derim :D
Aralıksız sabah aksam klima bu havalarda şart 🥺
camı pencereyi açık bırakıp cerayan yapıcaksım üff 🤌🏿
Ben alıştım klima ile uyuyamam
artık yaşlandın çarpar :D
Pencere açık ve vantilatör ile
Klima elektrik yakıyor diye cam açıyoruz
Klima candır üstüne pike alican ohh miss
Cam pencere açık
klima hasta ediyo cam pencere tercihimdir
Kapı pencere açık ama aşırı sıcak oluncay klimada
zenci kız şirinmiş beğendim...
Ucuz bir fan varmış. Elektrik tüketimi düşük.
Klima süper camdan sıcak esiyor resmen
Akdeniz'de klimasız uyunmuyor maalesef
Camı açıyoruz. Klima yok, o da çarpar ya.
Pencere açık uyumak, klima çarpıyor
Pencere açıyorum
Cam açık uyurum
Keşke klima olsaa😂
Pencereyi açıyorum
klimasız geçen her günüm zaten cenazem
Klima cok pis carpiyor ama onsuz durulmuyorsa
Evet çok fena
Balkonda uyumak ✓
klimanın altında
Klima ile uyumak
Klima candır
Cam pencere
Mecburen klima
Klima
Klima ile
Klima tabii ki
Tercihim vantilatör.
klima
Ayarini bilirsen klima iyidir
Cam açık pencere
Boxer var cam pencere kapı her şey açık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?