Yaz ayında yapmayı en sevdiğim aktivitelerdendir. O pencere açılacak kaçarı yok. d 


Haziran gibi pencereyi bir açarım Eylül ortalarında kapatırım azıcık odanın içi hava alsın
Hayır üşürüm
Cevap
5Cevap
Evet açık
Kışın bile açıyorum benim konforlu bir uyku çekmem için oda sıcaklığının en fazla 17 derece olması gerek. İdeali 10 derece. Yorganıma sarılmalıyım.
ben yazın balkonda yatıyom çünkü pencere açsan bile kar etmiyo
Yok hırsız girer diye korkuyoruz ailecek, açmıyoruz balkon harici bir yer😄
Hayır ben açmam. 3 yıldır açmaya açmaya alıştım kxkx
Evet. Sineklikte takılı. Yazın kapanmaz hiç camım.
açık yatıyom hasta olsam bile açık
yaz kış açık uyurum kapatmam
Açarım kral pencere balkon püfür püfür
Aşırı sıcak olmadıkça açmam
Evet
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar