Klima açıkken klimanın olduğu odanın kapısını kapalı tutmak mı yoksa diğer odalar da faydalansın diye açık tutmak mı doğrudur?

Açık tutmak
Kapalı tutmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
11 ay
Neredeyse yarı yarıya bazıları açık tutmak bazıları kapalı tutmak diyor. Sanırım en makul olanı bazen kapalı bazen açık tutmak.
Klima açıkken klimanın olduğu odanın kapısını kapalı tutmak mı yoksa diğer odalar da faydalansın diye açık tutmak mı doğrudur?
Cevapla