Uyumak için kuralları olan bir insnaim 1. Kapı kapalı olacak 2. Perde kapalı olacak 3. Odama aslaa ışık girmicek 4. Odada saat olmayacak 5. Yatağım asla odanın ortasında olmayacak, duvara yapışık olacak ve ben yüzüm duvara dönük uyuyacağım.
Bu kuralların içinde tabiki en ennn eeennn önemli olan kapının kapalı olması
4
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Açıkken uyuyamam. Kapalı olacak 🤣 Kapı açıkken karanlık bana bakıyor gibi hissediyorum hakflakfkakd Kapıyı kapatınca güvende hissediyorum falan hakflakfkakd
Günün yorgunluğu ve stresi yüzünden uyumak bazen çileye dönüşüyor. O yüzden uyumaya çalışırken ses olduğunda deli olurum. Kapıyı da sırf bu yüzden hep kapatırım ama ne işse her uyandığımda o kapı açık olur. 😂