Camasir ipine turk bayragi asmak saygisizlikmi?

balkon diregimiz full cam ve asacak hic yer yok. bende camasir ipine astim. saygizilikmi ya da dalga gecilirmi?

Camasir ipine turk bayragi asmak saygisizlikmi?
Cevapla