
Şu kadının tepkisi mükemmel ya 🤣
https://www.instagram.com/reel/C9QEWoWtnWa/?igsh=MWxiM3hrMWFheHA5YQ==

Şu kadının tepkisi mükemmel ya 🤣
https://www.instagram.com/reel/C9QEWoWtnWa/?igsh=MWxiM3hrMWFheHA5YQ==
hayatımda gördüğüm en cringe şey bu olmalı. Gelin ağlamak zorunda felan değil. Hayır yani ağlamazsa gelinin gözüne soğan mı sokacaksın onun ağlatmak için. Birde gelin ne kadar ağlıyorsa o kadar altın verin tam olsun tövbe ya jsjsj
Aşırı saçma geliyor ya hele gelin evden çıkarken cenaze gibi ağlıyorlar ya ayyyyy sinir oluyorum gelin kız gurbete gidecekse neyse de yani aynı şehire gelin gidene de ağlanmaz ya
Düğünde de koca kucağına gideceğim diye kıvırta kıvırta oynuyorlar. Bunların hepsi gösteriş sdhsj
Hahah mükemmel bir bakış açısı djdhdkd
Kadın olduğum için az çok anlayabiliyorum jjshdjs
Sjdhdjd
Sanırım öyle 😃
Cevap
6Cevap
Hayır zorunda değiller.
Anneannem, kulaklari cinlasin
Kina gecesinde aglayamamis , giybet yapacak akrabalarina gosteris olsun diye , tukurukle goz yasi susu vermis
Ben de atalarimin izinden giderim kendimi dusunemiyorum kina gecelerinde muhakkak bir vukuat sonucu gulmelere gelirim
Ya o anlar çok duygusal oluyor ama hem ağlar hem giderim der gibi önce ağlayıp zirliyorsun sonra kalkıp oynuyorsun 😂
Gülmeee 😂😂
Kız bizim tanıdık ahahahha Tekirdağ da oturuyor
Çok içten söylemiş ama :D
😂😂
Zorunda değil ama ben gizli ağlıycamm mesela😄
Zorla ağlatıyorlar
Duygusal ortam şarkılar felan😏
Gelin oluyo golay mı🥲
kına gecesi başlı başına saçmalıkların dik alasıdır aynı artık herkes soytarıya dönmüş!
Zorunda değildir. Hatta düğün kına hepsi aşırı saçma benim için.
😂😂😂😂😂 kadın haklı bende olsam bende ağlamam
Değil ama ben ağlarım kesin
Arkadaşımın kınasında tüm gece ağladık😀
Hayır ya bunu niye yapıyorlar anlamıyorum dbeıdbeud komik
asıl amaç ağlamak zaten herhalde ((:
Saçma bence. Kına da saçma zaten iğrenç kokuyor.
Değil zaten çok saçma
Ben aglarm duygusal biriym
içinden geliyorsa ağlar
Niye ağlıyoruz kii onu da anlamıyorum da neysehhhh
Değil ama millet ağlamalarını beklıyo
Kina ne hic sewmem :d
Saçmalık. Ağla diye zorluyorlar. Ben sinir olurum.
Ağlamayana tekme tokat dalıyolar kanka
Evet ağlamalı.
zorunda değil aşıeı saçma
Ben ağlamam 😃
Evlilik düşünmüyorum istemiyorum da ama ilerde eğer çok aşık olursam neden olmasın kdkskks eğer bu deliliği yapacak kadar sevmişsem ağlamam ksksk
Ağlasın diye döven var 😂
Çok saçma
E gelin olacak alla alla ğolay mi
Ben ağlamam
Degil
Değil
Değil gülsün
Galiba oyle
Ben aglamistim
Çok haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?