Artık kimseye güvenemiyorum. Yaralıyım ve yarama merhem kimse olamaz. İnsan çaresizken neye güvenebilir?

Tabi akla ilk gelen kendisine. Kendime bile artık güvenemiyorum. İnsan öleceğini hissediyorsa umudunu tamamen yitiriyor demektir. Dostluk baya güzeldi. Onlar bile yalana ihanete dönüştü. Aşk desen aynı hesap. Öz kardeşimle bile konuşamıyorum. Konuşacak kimsem dahi yok. Sanırım yolun sonuna yavaştan geliyorum. Her şeyi çözmek isterdim. Beni bu hale kim getirdiyse onlardan hesap sormak. Artık o bile benden geçti. Yoruldum gerçekten.. Hayat acımasızın kralıymış...

Artık kimseye güvenemiyorum. Yaralıyım ve yarama merhem kimse olamaz. İnsan çaresizken neye güvenebilir?
Cevapla