
Park sorunundan canı yanan bir yöneticinin apartman sakinlerine yaptığı uyarı 😀
Sizin apartmanda hangi tiplerden var, onlara neler söylemek istersin?

Park sorunundan canı yanan bir yöneticinin apartman sakinlerine yaptığı uyarı 😀
Sizin apartmanda hangi tiplerden var, onlara neler söylemek istersin?
otopark var ama kullanmıyoruz 😀 biz de az tuhaf değiliz. karşı komşu, balkonunu yıkarken, sesleniyor, sizin arabaya da su tutalım mi diye 😀 komşunun da hayırlı olanı nasip olmuş durumda 😀
önce köpük lütfen de
Kullanmayı bilmiyorsan almayın şu arabaları! Derim. Ama trafik polislerinin bir sistemi olsa;oooo ben önüme gelene ceza yazdırırım. Bir şöförümüz otopark önüne park etmiş hemde bir gece boyunca …
acil bi durum olsa aracı kullanamayacaksın yazık
Öyle ne yazık ki!
Bizim apartmanda genel olarak Bi sorun yok. Sadece Bi ruh hastası var. Bulaşmıyoruz
Aman salın gitsin
@Firu_Zen dur kız dur ne oldu
Sabah ben la havle dedim annemin komşusuna
Sen de öyle yap
Yerlere izmarit, çöp vs atma sorununu çözersek ona da sıra gelecek..
şu tv nin taksiti bi bitsin olayına dönmüş sizinkisi
vaaayyyyyy stalkçı mı desem yorum sahibi mi desem
selam ben salça
şikayet ettim seni kabasın diye
Kes dermişim 🤣 de senin neyi keseceğin belli olmaz bu sinirle 🤣
Cevap
3Cevap
ben yaşamıyorum.
medeni insanlarla yaşıyorsun ne mutlu sana 😀
Efsane olmuş. Bu yönetici hangi sitede - apartmanda ise verin adresini. Oraya taşınacağım. Birlikte mücadele edelim.
Dün paylaşılan bi haberin görseli idi. İzmir idi sanırım, duruyorsa bakayım ama illa dersen Tokat’a da gelebilirsin 😁
Hayır, sadece İstanbul ise taşınabilirim
Normalde evet ama Belediyenin otoparkına abonesiyim aksi takdirde yer bulamıyorum.
Aslında imkan varken, sorumsuzlar yüzünden abone olmuşsun gibi anlaşılan
Aynen okul zamanı büyük şehirlerde daha çok sıkıntı yaşanıyor
Allah kolaylık versin
okuduğunu anlama problemi olan yüzde 40 la zor !
Ah ah, İslamın ilk emri boşuna oku değil diyorum. Her gün bi şekilde bunu ispatlıyorlar sağolsunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?