23 yaşında ilk üniversiteme başlayacağım. Yaşıtlarım olacak mı?

Büyük ihtimalle diş hekimliği okuyacagım en kötü eczacılık olur. Netlerime göre.
Kendimi yalnız hissediyorum. Hayata geç kalmiş hissediyorum.
Elimde değil hayat bazılarına adil davranmıyor.
İlk iki denemem başarısız oldu. Sonra sağlık problemlerim başladı. Çok talihsizim.
Herkes 18 19 yaşında olacak çok sırıtmaz mıyım aralarında.
23 yaşında ilk üniversiteme başlayacağım. Yaşıtlarım olacak mı?
Cevapla