Kayınvalidemin yanında eşimle ve kendisiyle tartışmış olduğum için gitmek istemiyorum?

Eşimle birbirimizi çok seviyoruz annesi çok kapalı fikir bi kadın eşim boş ver demesine rağmen bir konuda annesine rahatsız olduğum şeyi söyledim (kıyafetime karışıyordu ) eşim de uyarmasına rağmen. 70 yaşında kadın kırmıyordum ama bu kez uyardım gerildim. Tartışma çıktı. Kadın çok yükseldi sonra eşim beni sakinleştirmeye çalıştı eşimle de tartıştım. rezillik yani 😂 kadına arkamdan söylemiş görümcemler ve eşim haksız olduğunu ama ben orada yükselerek kendimi haksız duruma düşürdün yani eşimle de tartışarak. Hiç oraya gitmek istemiyorum. Gidince napsam bilmiyorum? Eşime demiş ki ben geline haksızlık ettim bir daha olmaz felan demiş ama ben ısınamıyorum kadına. Bir de canımdan çok sevdiğim eşimle tartıştığım için çok utanıyorum.

Kayınvalidemin yanında eşimle ve kendisiyle tartışmış olduğum için gitmek istemiyorum?
Cevapla