Kötü davraniyorlar gidince özellikle gorumcelerim eşimin de sesi cikmiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılEşinin seni hiçbiryere zorla götürmeye hakkı yok. Ama karşılıklı aile bağlarının kesildiği bir ilişki sağlıksızdır ve de iyi bir yere gitmez. Eşimin sesi çıkmıyor demişsin, kaç yaşındasın? Kendi hakkını savunmak için eşine ihtiyacın yok. “Yaptığınız şey hiç hoş değil” ya da “nekadar ayıp bir cümle” demek için birinin sizin düşüncelerinize tercüman olmasını beklerseniz, hayatta hep bekler ve sürüklenirsiniz. Erkekler kadınlar gibi böyle şeylere takılıp bunun savaşını vermezler. Erkekler dümdüzdür. Bnc siz karşıdakilerin “kötülüğüne” karşı bozulmaktansa bağışıklık kazanın ve düzenli olarak (bu ayda 1 de olsa) gidip, görüşüp, çok oturmadan kalkın.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılgizlide yazacağım ailevi bir sır olduğu için
bunun çok daha ciddilerini annem yaşamış
ve ben şu an kaç kuzenim var bilmiyorum (kalabalık olmadıkları halde)
dedemi amcamı halamı sokakta çakmak isteseler yine tanımam
hani cidden çocuğuna değer vermiyorlarsa bana yapılan gibi
sen de çocuğunu bir daha gösterme
annemle babam kaç defa boşanma evresinden dönmüş bu olay yüzünden zamanında
şimdi babam gizlice çok nadiren gidiyor anladığım kadarıyla ama ben yüzlerini bile görmedim zaten anneme öyle davranmış kişileri de tanımak istemem
06 Yorumla- 1 yıl
Bende aynısını yaşadım kızlar psikolojik şiddetden sonra fiziksel olarak saldırmaya başlamak istediler koşuyorlardı üzerime sebebi sevmemişler eski eşimde ağzına ediyorlar hak ediyosun diyodu ve kendisi onlarla birlik olup kötülük şiddet yapıyordu nefret ediyorum onlardan boşandım kurtuldum
Cevap sahibi1 yıl@KelebekBlossom babam anneme çok haksızlık etmemiş bu konuda ama ciddi sorunlar yaşanmış yani
- 1 yıl
Ben şiddete maruz kaldım bunlar yüzünden zaten görücü usulü zorla evlendim iyi oldu boşandım
Cevap sahibi1 yıl@KelebekBlossom çocuk oldu mu abla
- 1 yıl
Çocuk konusunu konuşmak istemiyorum sınırlarım bunlar
Cevap sahibi1 yıl@KelebekBlossom özür dilerim
Gizli Üye(30-35)1 yılDurumdan rahatsız olduğunu eşine söylemelisin, buradaki hiç kimse sana yardımcı olamaz, rahatsız olduğunuz konuları eşinize belirtmezseniz, eşinize vahiy inmediği sürece o da bilemez, ve böyle küçük sorunlar giderek büyüyerek ilişkinizi çıkmaza götürebilir.
00 Yorumla
Canınızı sıkıyorlarsa gitmeyin diyeceğim ama eşiniz de sizin ailenizi ziyarete gitmek istemezse üzülür musunuz? Yani demek istediğim eşiniz inatlaşma yolunu tercih edilebilir, bence eşinizi karşınıza alın ve durumu anlatın... insallab sorununuz çözülür
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bu gerçekten zor bir durum… 😞 Eşinin sessiz kalması seni yalnız hissettiriyor belli ki ve bu da çok yıpratıcı olabilir. Ramazan gibi manevi değeri yüksek bir aydayız, bu ayda ilişkilerimizi onarma ve sevgiyle yaklaşma fırsatı yakalayabiliriz 🌙✨. Bence önce oturup eşinle sakince konuşmalısın. Hislerini, yaşadıklarını ve neden gitmek istemediğini duygularını kırmadan anlatmaya çalış. Ona, senin yanında durmasını ve seni desteklemesini nazikçe dile getir. Belki böylelikle o da bir çözüm üretmek için çabalayabilir. Senin mutluluğun önemli, bunu unutma 🌼. İletişim her şeyin anahtarı! 🙏❤️
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
53Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılzorla hiç bir şey olmaz
20 Yorumla Asla hakkı yok ama ekonomik durum bunu çok etkiliyor kendimden bilmiyorum. Çalışmaya başladıktan sonra içimden gelemeyen bir şey vardı o da ailesins gitmekm çünkü oraya gidince travmalarim canlaniyordu. Ve eşimi de bunu söyledim tabi başka zaman olsa asla olumlu karsilamayan eşim artık can nasıl isterse diyor. Bende buna paranın gücü diyorum
26 Yorumla- 1 yıl
@Eylülgns2 edemezdim ve bu yüzden boyun egmedim kazandım kamuda calsiiyorum
- 1 yıl
- 1 yıl
@Eylülgns2 önlisans muhasebe 6 ay
Gizli Üye(36-45)1 yılBak böyle şey olmaz. O eşinin ailesi. Sen onunkine o seninkine gelecek ve gideceksiniz. En fazla gitme sıklığını azaltırsınız. Ama gitmemek olmak. Cahil cahil konuşanlara bakma. Çözümü ise eşinle konuş. Neden istemediğini. Veya niye ses çıkarmadığını dinle. Sonra kararlar alın. Çözüm arayın vs. Ama gitmemek bir çözüm değil.
34 Yorumla- 1 yıl
Gitmemek daha makul kadın psikolojisini mi bozsun. Gitmemek çözümdür. Toplumda yıllarca gitmeyen kadınlar var ve mutlular.
Cevap sahibi1 yıl@Kalplivceld o tırnaklarla seni alt edecek kadın yok 😂😂😂
- 1 yıl
Öyle :d
Cevap sahibi1 yıl@Kalplivceld 😂😂
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim babaannemde bize kötü davranıyor sürekli bir aşağılama hor görme durumu var benim yanımda annem için vermiş tarzı bi cümle kurdu bende ne diyorsun kime verdi annem ne demek oluyor diye tepki gösterdim babana verdi dedi (bu sadece bir olay) elimizden geldiğince gitmemeye çalışıyoruz ama erkek kardeşimi susturamıyoruz (babam da kardeşlerinin bize nasıl davrandığının yeni yeni farkına varıyor ama annesi için hala kabullenemiyor)
01 Yorumla- 1 yıl
Deseydin ya sen de görünürde dedeme vermişsin ama gerçeğini Allah bilir diye
Gizli Üye(25-29)1 yılKötü davranıyorsalar sende susma kabga olsun zaten götürmez hepsi aynı benimkide sucum olmadıgı halde babasını savunuyor erkekler hep böyle haklıds olsak ailesi hep haklı onlar birgün kaybolunca bu hayattan eşi cocugu kalcak yanında ama ilersini göremezler
00 Yorumla
1 yılSonra neden evlenmek istemiyorsun derler erkek adam mı var sanki baksana resmen elaleme ezdiriyor seni bu nasıl bir şey rezillik tamamen
40 Yorumla
1 yılBu konuda rahat değilsen, hatta bir tür zorbalık yaşıyorsan bunun boşanmaya kadar yolu var, eşin belki farkında değil ne hissettiğinin ama senin kendini kötü hissettiğini biliyor ama yine de sesi çıkmıyorsa o zaman evliliği sorgulama zamanı
00 Yorumla
1 yılDemekki sen bu adamı sevmiyor sunki ailesine tahmul edesin neden evlendinki sen gitmesen oda senin aileni görmek istemiyecek kav çıkacak sonra sevgi saygı bitecek bosanacaksiniz maalesef evlilik çocuk oyuncağı deyil ulgunlasin artık
07 Yorumla- 1 yıl
Asil kocasi olgunlassin. Karisini bile koruyamayacak kadar aciz bir varlik ise adam, kadin bosa zaman kaybetmesin bu er🍰 le
- 1 yıl
@moonlightthenight kimsenin kimseyi korumaya ihtiyacı yok abi.
- 1 yıl
Biz insanlar hep aile kavgası yaparız bende bazen eşimin ailesine tahmul edemiyorum gelmesinler istemiyorum diyorum eşimde diyor senin ailen gelmesin sonra tartışma çıkıyor en iyisi taraflar anlayışlı olması lazım insanlar karşı tarafı sevmek zorunda deyil ama Altan almak lazım yoksa evde huzur kalmıyor. Bir birinzin ailesinin sevmeyi deneyin eyer biraz Sevgi saygı varsa kendiniz için yapın hepinize mutluluklar dilerim
- 1 yıl
Asilda seni cezalandırıyor seni iki kere cezalandırıyor seninle bir sorunu varsa kunusun çözün konuyu senin ailene kizamaz bu şahıs ruh hastası mi erkekler çok geç maalesef olgunlaşır seni çok üzüyorsa konuş deki bana tahmul etmiyorsan ayrılalım yoksa bu hayat geçmez tabiki ayrilmada onu Korkut göz dağı ver sakin değerini kaybetme her zaman kendini kıymetli göster ben boşanmaları karşıyım konuşun önce sorunun bulun sonra bu kizmalari bu kini çözün bulun
- 1 yıl
Biraz baskın ol korma yoksa hep seni ezer peki derdi neymiş tam olarak hayattan ve senden ne istiyor her insanın. Zayıfı vardır sana hayiti zehir ederse hayatın ne anlamı kalır tek çare çekindiği birisi konuşsa iyi olur sana yazık sen sahipsiz deyilsin bil bunun
1 yılSesi cikmiyorsa sende ortamda sesini cikaracaksin karsilik vereceksin gelin adayi degilsin artik o evin kizisin yeni degilsin.. kimseye cici gorunmeye gerek yok yarin daha fazla yuklenirker yilani bastan ez kocanda tepkini gorunce zamanla oda kilibikligini torpuler adam et
11 Yorumla- 1 yıl
Hiç bir zaman başka ailenin kızı olmuyorsun bunu öncelikle bilin.
1 yılBu yaşıma kadar hiç gün yüzü görmedim bu yaştan sonra evlenip de böyle durumlara düşmek istemiyorum sadece huzur arıyorum çünkü enerjim ve tahammülüm tükendi dipteyim
00 Yorumla
1 yılSaygi duyulmali. Herkes herkesi veya ailesini vs. bir yere kadar idare edebilir. sonra idare etmek istemiyorsan yapmazsin. kimseye zorla bir şey yaptıramazsın sana saygı duymalı.
00 YorumlaDini açıdan bile hakkı yok. Kendisi gidip aile uylerini görüp gelebilir senin ve eşinin ilişkisine olumsuz yansıyorsa akıllı biri olsa zorlamaz zaten. Ama farkında bile değil yüksek ihtimalle
01 Yorumla
1 yılZorla ailelerin evlerine götürülme geleneği ne zaman bitecek diye düşünüyorum. Çok saçma. Eşim ailemi zorla görmek zorunda değil bende eşimin ailesini zorla görmek istemem.
00 YorumlaSert bir şekilde twpkini ortaya koy. Ailen bana böyle davranıyor sende susuyorsun kendin gidiyorsan GT bn gitmiyorm falan de
10 Yorumla
1 yılPeki eşinin ailesi sana kötü davrandığını eşine söyledin mi? Hiç bu konuyla alakalı konu açtın mı?
00 Yorumla
1 yılHakkı yok ama senin bu durumu içinde çözmen gerek nefret ederek yaşanmaz, onları görmezden gelmen eşini görmezden gelmen demektir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılne kadar kötü davranabilirler ki? napıyorlar mesela? eminim denin evhamındır. alıngan ve her hareketten bir şey çılaran biri olabilirsin. annem de böyleydi. takıntılıydı ve sonunya paranoid şizofren çıktı. kimsenin ona bir şey yaptığı yoktu halbuki o normal bir soruyu bile laf sokma olarak anlıyordu bunu dememin sebebi kadınlarda o kadar yaygın ki kimse bilmiyor anlamıyor.
02 Yorumla
Soran1 yılCanım daha ilk gün tanışmaya geldiginde görümcem beni azarladı gelindir iş yapacak dedi sen ne diyorsun
Soran1 yılEvet evet ben takintiliyim bu durumda
Boşanma sebebi bence kimse kimseyi irdeleyemez. Sen onunla evlisin diye mecbur değilsin kötü muameleye.
00 Yorumla
1 yılEşin de pek adamlık emareleri göremedim. Yetişkin insanlarsınız zorla götüremez kimse seni saçmalama ya
00 Yorumlazorunda değilsin aslında ama TCde eğer kendi ayakların üzerinde değilsen bunu yapıyorlar
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Zorla götürmeye hakkı yok. Ayrica seni de korumak zorunda. Ne bicim erkek bunlar yaaa.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı. Gitmene gerek yok evlilik kimseye zorla birseye itmek değildir...
10 Yorumla
1 yılHakkı yok gitme aynısı ona yapılsa gitmez seni de yollamazdı
10 Yorumla
1 yılAslında yok, ama kimse aslında olmadığı için, rastgele dewam edin
00 Yorumla
1 yılZorunda değilsin gitmek istemediğini belirtmelisin.
00 YorumlaGitme boş ver çok gitmek istiyorsa kendi gitsin anasina
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 408 cevap paylaştı. Katiyen yok hele ki seni savunmuyorsa nasıl cüret edebiliyor böyle bir şeye
00 YorumlaAsla yok, kendi gitsin gelsin. Zor kullsnmaya calisiyorsa birlikteligini gozden gecir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılKimse kimseye asla zorla bir şey yaptıramaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılŞöyle söyleyeyim …henüz boşanmış biri olarak evlilikte sadece cenazeye gitmemek kusur olarak görülmekte …. ama ailesine gitmeme durumu altında yatan sebepleri bulmanız lazım ve bu eşinizle ilişkinize nasıl yansıyacak bunu öngörmeniz lazım …maalesef evlilikler aile ile de yapıldığı için bazen idare etmemiz gerektiren şeyler olabilir eşimizi sevıyorsak🙂 Benden sana tavsiye varsa bir sorun aile terapistine en azından kendin git
02 Yorumla- 1 yıl
Sizin de bu sebeplerden mi bitti peki
Cevap sahibi1 yılNeler neler…bak ablacım bi adam doldurulursa getiriliyor kukla gibi davranıyorsa mümkünse zararın neresinden dönülürse kardır de ve geç…biliyorum bu kolay olmayacak ama senin canını çok acıtıyor seni yıpratıyorsa bunu yap amaaa KÖPRÜDEN önce son çıkış olarak sana tavsiyem nolur aile terapistine git üçe beşe bakma parasal olarak git ve kendinin farkında ol … ben onlara gidince sorun olmuyordu ama alttan alltan benim yaşam tarzım eski eşimin aile tarzına uymuyordu ki annesi sürekli lüks şeyler aldığımı mağazanın önünden geçtiğinde aklına benim geldiğimi söyler dururdu… yani açıkçası bizim iş biraz da bundan dolayı bitti annesi ilerde çocuk olursa nasıl geçinir naparsınız dedi kesin ondan problemler baş gösterdi
Paşa paşa gideceksin ya da boşanacaksın. 1+1=2 bunun 1'i 3'ü yok.
04 Yorumla- 1 yıl
@Nergis_69 ne demek gideceksin? Yok artık. Kimse erkek ailesini çekmek zorunda değil.
- 1 yıl
@Nergis_69 bana diyor, yanlış etiketlemiş
1 yılBu şekilde ilişki yürür mü sende sesini çıkar niye susuyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılzorlamaya hakkı yok. seninde. mutsuzsan boşan. ailesine karşı sana laf söyletmemesi gerek. adam dediğin karısına laf söyletmez ya da kendisi kötü davranmaz.
00 Yorumla
1 yıltabıkı hakkı yok, sen aılesıyle evlı degılsın
00 Yorumla
1 yılNasıl kötü davranıyorlar bunlar insan değil mi insan gelinine nasıl kötü davranır
00 YorumlaZorla hiç bir yere gidemezsin. Gitme zorunluluğun yok
00 Yorumla
1 yılEşine çemkir korusana l*n de. Ne bakıyon koyun musun de
01 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣
Sende cevap ver ama bagırmadan terslemeden eşinde orta yolu bulmalı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılHayır yokkkkk
Ben olsam aileme haddini bildiririm
Ve arayi bulurum seve seve götürürüm00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 787 cevap paylaştı.
1 yılElbette böyle bir şeye hakkı yok. Çok kötü bir durum.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 826 cevap paylaştı. Bu erkeklerden tiksiniyorum gerçekten hepsi aynı bunu sana yapmaya hakkı ykk
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılTut kolumdan çek götür beni diye tarkan dansı yap önünde 🤣🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu konuda tavrını net koymak zorundasın, sebeplerini açıklayarak. Gerekirse kavga ederek..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGitme o zaman zorla diye bisey yok. Zorlamaya kalkarsa yaptirim uygula.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBen 1 yılı asto gorusmuyorumgayet huzurluyum
15 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Eylülgns2 o komusuyor baski da yapmıyor başka türlü olmada iyi niyet tek taraflı olmuyor
Cevap sahibi1 yıl@Eylülgns2 yo çocuk var psikolojik baskı vardı, iğneleme laf sokma diğer gelinle sürekli mukayese bir yerde pes ettim. Esim. etkileniyirsa da umrum. degil
Gizli Üye(36-45)1 yılElin sahip çıkmak zorunda evet. Hem gideceksin deyip hemde seni ezdiriyosa gitme resti cek
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende hiç sevmem ama bebek oldu diye 4 aydır yanlarindayiz salamiyorum hiçbirini
00 YorumlaZorla götürürse sende eşinle konuş anlamıyorsa seni sende ona bozuk at ya da kendi akrabalarına getir ordaki erkeklerde ona öyle davransın konuş akrabalarınla.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılOda gitmek istemezse sende zorlama o zamna bu nasıl bir karaktersizlik ya
00 Yorumla
1 yılHayır istemegin yere zorla gitmek zorunda değilsin elbet ama esinde belki arada kalıyordur. Size ve kendisine laf gelmemesi için empati kurun biraz
00 Yorumla
1 yılAynısını bende yaşadım daha beterini hatta anlayacakları dilden konuş yoksa hep ezilirsin dişe diş kana kan derler ya hani
00 Yorumlabunu eşine defalarca söyledinize eminim. oda kesin seni dinlemiyordur. sende eşini cezalandır 1 ay boyunca verme muma döner mumaaa
00 YorumlaTabii ki de görüşmek zorunda değilsin ben de olsam görüşmek istemem
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılZorla güzellik olmaz
Götürmeye hakkı yok
00 Yorumla
1 yılZorunda değilsiniz. Eşinize güzel bir şekilde anlatırsanız kabul edebilir.
00 Yorumla
1 yılHaklısın böyle bi akrabamız vardı ve sonunda ayrıldılar
00 YorumlaZorla götürmeye hakkı yok fakat ona verdiğiniz değeri gösterir
02 Yorumla- 1 yıl
Kıza neler yapıyorlar ne degeri
1 yılBende senın gıbıyım gıtmıyprum zorla gerekırse boşan kurtul
00 YorumlaYok tabiki ayrıca nasıl sana kötü davranılmasına sessiz kalıyor saçmalık
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılGörüşmek zorunda değilsin
13 Yorumla
Soran1 yılEşimle aram bozulursa
- 1 yıl
Eşin görmüyor mu sana ettiklerini
- 1 yıl
Esinin seninle arasının bozukmasindan korktuğu , çekindiği yokken senin böyle düşünmen çok düşündürücü ya paran yok. ya da çocuğun var ya da her ikisi. Yoksa kimse çekmiyor bu erkekleri.
- Devamını Gör (52)
Devamını Gör(97)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eşimin ailesine gitmek istemiyorum. Zorla götürmeye hakkı var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer