Ben dünyanın en kötü insanıyım ve napıcağımı bilemiyorum?

Ben çok büyük bir hata yaptım. Elimde değildi yani daha doğrusu çabuk insanlara kanıyorum ediyorum. 4-5 senelik ilişkim var. Çok seviyorum biraz çalkantılı bir ilişki. Normalde böyle değildi ama yeni yeni bir sürü sorunlar çıkıyor. Bana hakaretler ediyor veya çok zamanı olamıyor çalışmalarından falan. Bende işsizim iş bulamıyorum zorlu bir süreç. Bu zorlu süreç içinde kendimi onsuz hissettim ve bir çocukla tanışmıştım ve yanlış bir yaklaşım iletişim oldu aramızda. Böyle olsun istemedim ama olan oldu. Çocukla istemememe rağmen ve çok diretmeme rağmen uygun olmayan bir şey konuşur olduk bu bir kaç defa oldu ve çocuk tehdit ediyor. Eğer konuşmazsam sevgilime söyleyeceğini falan ama çok kötüyüm. Kimseye bir yanlış yapmak istemeyen ben herkes tarafından bok gibi bir duruma düşürüldüm. Lütfen linçlemeyin çok hatalıyım farkındayım ama napacağım. Sevgilimle evlenmek sadece onunla olmak istiyorum iyi veya kötü. Bir de bu durum çıktı başıma.
Ben dünyanın en kötü insanıyım ve napıcağımı bilemiyorum?
Cevapla