Şimdi kütüphanedeyiz o çocuk hemen yanımda ki masa da oturuyordu ben tyt çalışıyordum o ise ayt çalışıyordu
Sonra ise ben çantama kitaplarımı falan koymaya başladım o ise olduğu yerden bana yakınlaşarak el salladı
Sonra ise ona baktım kalkıyor musun dedi ve gülümsedi bende evet kalkıyorum dedim
Sonra ise çantamı da alıp gittim
Beni tembel falan mı sandı acaba tyt çalıştığım için çünkü o ayt çalışıyordu çünkü kütüphane de boş sıra çok bana neden kalktığımı sorar ki 🤷🏻♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hiç tanımadığın biriyse garip ama tembel sandigindan degildir
Hiç tanımıyorum ki
Sizce neden öyle sordu garip geldi çünkü
Keşke neden sordun deseydin bende anlam veremedim hoslanmis falan olabilir mi diycem de bilemedim ya
Valla öyle sorunca ilk şaşırdım ve kalkıyorum dedim arkama bile bakmadan gittim ayy çok garip durum oldu🤦🏻♀️😅
Kaçıncı sınıfsın? Siteyi ne zamandan beri kullanıyorsun?
Lise mezunuyum?
Sınav için hedefin varsa hesabını hemen kapat lütfen. Başta biraz zaman geçirip derslerine vakit ayırabileceksin ama zaman geçtikçe siteye bağlanıp ders çalışmak istemeyeceksin çünkü sitede vakit geçirmek fazlaca dopamin salgılatıyor. Ben de 2024 yks ye girdim ve liseden yeni mezun oldum. Siteye bir soru sormak için gelmiştim ama zaman geçtikçe bağladındım resmen. Ve derece öğrencisi olabilecek potansiyeldeyken ders çalışmak yerine hep sitedeydim. Tabii sende de böyle olacak demiyorum ama yine de sitedekilere baktığımızda da aynı senaryoyu görüyoruz. Umarım başarılı olursun! Planlı çalış lütfen… fen lisesi mezunuyum bu arada
Yorumunuz için teşekkür ederim bende yks ye girdim ve sonuç bekliyorum hakkımız da en hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻 , siz ne düşünüyorsunuz sorum hakkında çok garip geldi bu durum da 🤦🏻♀️😅
Umarım hayırlısı olur. Durum için yorumum şu şekilde; o çocuktan hoşlandığını düşünüyorum. Acaba o da mı hoşlanıyor diye sorguluyorsun. Ve aslında onun sana o şekilde davranması çok hoşuna gitti. Çocuğun açısından bakmam gerekirse ; seni çalışma arkadaşı olarak görmüş olabilir. Ya da samimi geldiğin için sohbet etmek istemiş de olabilir. Hoşlanması ihtimalini düşünüyorum da elbette olabilir ama diğer ihtimaller daha yüksek olasılık gibi geliyor
Ayy kız ne kadar da kısa sürede uzunca paragraf yazmışsın maşallah valla sana😅💜, ve yorumun için teşekkür ederim 🙏🏻 ama şunu düşünüyorum ben sade giyinirim öyle crop tayt giyinmem makyajda yapmam ama kütüphane de daha makyajlı şık takılan kızlar vardı bence erkekler öyle kızlarla sohbet etmek ister diye düşünüyorum bilemedim saçmalıdıysam üzgünüm
🥰💕 kütüphanede hedefi için çalışan bir erkekten bahsediyoruz. İlgisini senin gibiler çeker elbette🙂
Teşekkür ederim😅💜, şey konudan bağımsız hedef nedir ne olmak istiyorsun
Ama ben ilgisini çektiğini düşünmüyorum bence öylesine sordu üzgünüm bi önceki cevabımda bunu yazmayı unutmuşum 😅
Sayısalcıyım. Aslında asıl hedefim derece yapmaktı. 11. sınıfım da aşırı sağlamdı ve güzel çalışmıştım. Ancak 12. sınıf senem her anlamda çok zor ve kötü bir seneydi. Yapabileceğimden çok daha kötü bir şey yapacağım gibi görünüyor. Aslında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesini hedefliyordum ancak olmayacak. Şu anki ihtimallere baktığımızda hemşirelik gibi bir bölüm gelebilir diye düşünüyorum. Ya da eşit ağırlık çözdüğüm için hukuk gelebilir diye düşünüyorum. İkisi de olmazsa iki yıllık bir sağlık bölümü tercih edip seneye tekrar hazırlanacağım. Mezuna kalmayacağım çünkü asıl amacım ve isteğim aile evinden uzaklaşmak…
Evet seni anlıyorum sen bence yaparsın çok çalışkan birisine benziyorsun evet ailelerimiz ile aramızda sorunlar olabilir ama aslında onların soğuk taraflarını görmemek ve duymamak gerekiyor pozitif kalmaya çalışalım bende okul öncesi öğretmenliği düşünüyorum bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Ben ilgisini çektiğini düşünüyorum. Sınıf arkadaşlarımdan da biliyorum. Elbette normal bir ortamda şık giyinen bakımlı kızlar çok daha fazla ilgi çeker ancak kütüphaneden bahsediyoruz. İlgisini çektiğini ve seninle sohbet etmek istediğini düşünüyorum. Dediklerimi unutma, ileride denk gelirseniz anlarsın🙂 hislerime güvenirim ayrıca. Ama uyarıda bulunmalıyım ki ; gönül işlerine girme..
Teşekkür ediyorum🌸 görmemek ve duymamak bazen çok zor oluyor inan ki. Çünkü benim hikayem biraz farklı. Olabildiğince pozitif düşünmeye çalışıyorum, her şerde bir hayır vardır demişler. Yapabilecekken yapamayacak olmak beni üzüyor sadece , bir de birkaç şey daha var tabii ki. Her neyse.. öyle ya da böyle bitti. Önüme bakmalıyım.
Çpk tatlis bir öğretmen olacağını düşünüyorum. Umarım senin için en güzeli neyse o olur🥰 bu arada üniversite birinci sınıftan KPSS çalışmaya başlasan iyi olur. Atanmak senin için daha kolay olur. Bu dediğimi kulağına küpe yap, ileride ekmeğini yersin. Günde bir saat ayırsan dahi çok yol katedersin. Başarılar!
Çok teşekkür ederim güzel yorumların için umarım sende hayallerine kavuşursun harika birisin, güçlü birisin bundan eminim🥰 evet zorluklar olabilir Allah'ın izniyle bunlarında üstesinden geleceğiz inşallah 😎💪🏻
Şeyy çok soru sordu isem üzgünüm istemezsen cevap vermesende olur sen bilirsin şeyy neden gönül işlerine girme dedin merak ettim valla hiç sevgilim falan olmadı bilmiyom yani😅
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!