ben çok ciddi biriyim bunlar hala gırgır abuk sabuk espriler hele annem bir kadın olarak küfürler ediyor. ablam bile. sinirlenince anneme ahlaksız küfürler ediyor. ben küfür etmem normalde sevmem normalde insan dışarda öğrenir ben babam annemden öğrendim. babam mizhaçilarin arasında çalışmış kendini de mizahçı sanıyor. misafir kuzenim geliyor Adama abuk sabuk cıvık cıvık espriler yapıyor. cocuk evden gidiyordu artık diyo bu kaç yaşında.
hic oyle ne güzel genc ruhlu demeyin alakası yok. ömrü hep boştu yani haftada 2 gun çalışıyordu. rahat yani yorulmamiş insan şeyi.
Allah'ım sen koru. dedikoducu pislik bişi olmuş 45 yaşında adam.
birinin dedikodusunu yapıyor yaptığı kişi öğreniyor. özür dilemek için arayıp telefonda tamam kadar pişmanım diyor. lan 45 yaşındasın olgunluğun nerde senin Allah kahretsin ya. arkadaşlarım bile bi olay olsa baban dayak yer diyor haklılar yani ben onlara bişi anlattığım yok adam gevşek insnalar anlıyor fark ediyor
hic oyle ne güzel genc ruhlu demeyin alakası yok. ömrü hep boştu yani haftada 2 gun çalışıyordu. rahat yani yorulmamiş insan şeyi.
Allah'ım sen koru. dedikoducu pislik bişi olmuş 45 yaşında adam.
birinin dedikodusunu yapıyor yaptığı kişi öğreniyor. özür dilemek için arayıp telefonda tamam kadar pişmanım diyor. lan 45 yaşındasın olgunluğun nerde senin Allah kahretsin ya. arkadaşlarım bile bi olay olsa baban dayak yer diyor haklılar yani ben onlara bişi anlattığım yok adam gevşek insnalar anlıyor fark ediyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Arkadaşım muhtemelen bu saatten sonra pek bir şey değiştiremezsin insanlar bir yaştan sonra değişmezler o yıla kadar yaptıkları şeyleri doğru kabul etmişler ve davranışları alışkanlığa dönüşmüş
Değil davranışları değiştirmeyi bir yaştan sonra insanlara yeni bir şey de öğretemiyorsun
Bu sadece senin anne baban da değil bütün yaşı biraz ilerlemiş insanda var
Sen de yaşına bakılırsa artık çocuk yaşta değilsin onları kabullenmeyi ve her halleri ile sevmeyi öğren
Seni umutsuzluğa kaptırmak istemiyorum ama mizaç çok zor değişir
Başlarına çok ciddi bir olay gelmesi gerek
Sen ortama uyum sağla ya da umursamamayı öğren
Kim bilir belki bir mucize olur
bende işte meşgaleleri yok diye sürekli dua ediyorum Allah'a bir hastalık bulsun onları da onunla uğraşsınlar hayat bu kadar basit değil anlasınlar
Yalnız arkadaşım bu ettiğin dua değil beddua
Dua ettiğine göre demek ki Allah inancın var
Beddua insanın kendisine döner bilmelisin
19 30 yaşında duruyorum çok yaşamam zaten
Ona da mi sen karar veriyorsun
Hayatı çok ciddiye alma. Bence sende bi sorun var
la babamın yaptığı normal mi
Normal adam espri yapıyor sana göre komik olmayabilir kendince normal komik demek ki
espri komikliği geç kendini dediğim gibi o mizhaçılardan sanıyor. küfür ederek espri yapıyor.
küfürlü konuşunca bi de çocuk gibi bakalım bişi dicek miyiz diye bakıyor.
bi de misafirle sen niye tas sak geciyon allah aşkına. coxuk diyo babn resmen tas sak geçiyor
Hayat tasşak geçmek için iyi bir sebep. Sen çok takılma. O eski ağır abi devri 90lı yıllarda kaldı. Herkes kendince eğlenmenin derdinde artık
la benim de dayılarim eniştelerim var böyle insnalar değiller keşke eniştem benim babm olsa diyorum tam idealim deki baba.
Babanı falan tanımıyorum ama sen çok kasıyosun bence hayatı çok ciddiye alıyosun. Ama bu saçmalık içinde boğulursun zamanla
Yani seninki sağlıklı bir yaşam değil bence
ya ben o kadarda katı ciddi değilim sadece bir ailem var benimde sevsemde sevmesemde ama gelip rezil edecek derecede seyler niye yapılıyor
Ne bileyim onlara sor burada biz tanımayız
Sen bıraz fazla ciddi olabilirmisin
ne yapıyım kıymet verdiğim hocalarımdan böyle gördüm. ama babamda tam gevşek ya gram ağırlığı yok
Bu kdr ciddi olmak yorar insanı ama
beni yormaz aksine uyanık akıllı zinde tutuyor. "netlik" kazandırıyor.
Seni bilmem ama beni yorar hayata bi kere geliyoruz ondada kasıntı ciddi olamam gevsekte olamam tabiki