Kimi direkt söyler kimisi de lafı dolandırarak söylemeyi tercih eder.

Kimi direkt söyler kimisi de lafı dolandırarak söylemeyi tercih eder.

Ahahha😂Bunu en çok aile içerisinde yaşları yakın olanlar evlenince diyorlar ya da düğüne gidince. Eee sende durumlar ne şeklinde. Sonra diyorum acelemiz ne daha genciz biri yok😂Baskı yapmıyorlar tepkilerime alışık olduklarından ve bu konuda şu anki tutumu bildiklerinden. Evlenmememe okul bittiğindem iş sahibi olduğumdan anlam veremiyorlar genelde ortak söylemler sonucu😆
İki dakika rahat durmazlar bi' salın ya😅
Ayy değil mi aaa sanki topluca evleneceğiz peh ya😂😂
Ailemden ve çevremden hiç evlilik baskısı görmedim, görmüyorum da fakat kadının biri fena takmış bana illa oğluyla evlendirmek istiyor. Akrabalarımı bile teker teker arayıp beni ikna etmelerini istiyor şu an üstümdeki tek baskı o hanımefendiden 😀🤦♀️
Bir günde 10 defa evlilikten söz edildi. Ev zehirlenmesi geçirdim sanırım. He r şekilde konuyu dağıtmaya çalışsam da ısrarla devam ettiler 🤦♀️
Yo hiç böyle bir baskıyla karşılaşmadım ama artık bundan sonra bu konuyla muhatap olacağımı sanıyorum. Düşüncem tabi evlenmek yönünde ama şartlar da olgunlaşmalı. Koru körüne hareket edemem. Zaten günümüz şartları da ortada. Artık Allah bir yardım edecek de önümüze bakacaz. İnşallah bundan daha kötü olmaz. Yoksa millet hepten sıkıntıya girecek.
Cevap
17Cevap
Hayır görmüyorum ve görmem de
Artık görmüyorum. Hepsine gereken cevabı uygun üslupla belirttim.
-Dayılardan biri sordu neden evlenmiyorsun? Diye
Altın getir evleneyim dedim.
-öbürü sorduğunda .
Dayımdan altın istemiştim sende kız bulsan yeterli diye.
-Amcamda dayanamadı sordu?
Kavgacı, insan derisini yüzen , herkese illallah ettiren birrini bulamadım dedim. Birine atıfta bulundum dahada konuşan yok.
yok mu yeni biri? Tarzında manipüle edilmeye çalışılıyorum
Sadece sanıyorlar
hshshs aman alıştık be 😃
Artık evde kalan kısımda olduğum için kimse bana bakmıyor. Bu nedenle kimse konusunu da açamıyor. Çünkü savunmam pek iyi oluyor. O zaman bana goca bulun diyorum. Konu kapanıyor. 🤣🤣🤣
Hepsinin canı dayak istiyor da Allah bilir ne olacak 😂
@sozsuZzamandayak mi
He ya
dayak neden atacan
Aksine evlenme diyorlar 😂 evlenip napacaksın diyorlar
Çok değil. Artık düşünceme saygı duymayı öğrendiler :))
Yapmaya çalıştıkları oluyor ama hızla savunmaya geçiyorum. :)
Evlilik baskısından nefret ediyorum bana söyleyemezler.
Çevremde olan insanlar benim düşünce yapımı bilirler, baskı kurma düşüncesine uzaklar..
Sürekli evlen diyip duruyorlar bir gün birine patlayacağım ama kime bilmiyorum :D
Hayır zerre girmuyorum şükürler olsun. Belki de isteyenim yok diyedir sonucta benim elimde değil ehehe
Hayır artık pes ettiler 😃
Ben evlenirsem haberleri bile olmaz 😃
😃😃
Öyle bir baskı görmem imkansız çünkü kimsenin benimle evlenmiceginin farkındalar 🤣
Hem de nasıl ☺️ ama tınnlamıyorum
Yoo hiç öyle bir baskı hissetmiyorum
yok yasımdan dolayı konusu bile acılmıyor sukur
Ayır evlilik baskısı göymüyoyum🦋🌺🦄🦄
Baskıyla evlilik olmaz
Kesinlikle sinir bozucu
Hemde çok fazla görüyorum
Hayır aksine kariyer yapmam için destekleniyorum
Görsem bile umrumda değil ki?
Görüyorum ama görmemezlikten geliyorum
Herkes bıktı artik
Hayır
Görmüyorum hiç
15 sene kadar
Artık görmüyorum
hayır
Görmüyorum
Yok zaten evliyim 😀
Yok kimse demez
hayır
Görmüyorum
Küçüğüm daha
Görmüyorum
Evliyim 🙂
var mı baskı
Hemde çok fazla yaa
çok çok
kizlarda oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?