Güncellemeler
1 yıl
Sonuç iyi olmanın bir faydası yok hep el üstünde tutulan o
Güncellemeler
1 yıl
Yedik deseler söyleseler sıkıntı yok sormuyorlar bile
Kuzenim yemek sipariş ediyor marketten biseyler sipariş ediyor ondan istemiyorlar. Ben dün kola falan sipariş ettim hemen poşetten aldılar gerçekten şok oldum. O hiçbir şeyini paylaşmaz isteyemezler de ama dün çekirdeğimi falan bitirmisler yani ben almışım ve bir tane bile yememek sizce de kötü değil mi ben de öğrenciyim yani nasıl sınır koyabilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kuzenin en iyisini ediyor sınırı belli ediyor sende belli edeceksin almalarına izin vermeyeceksin
Öyle ben her şeye tamam dediğim için kaybediyorum zaten
Şu an kalkıyorsun kim çekirdeğini aldıysa bir güzel hesap soruyorsun bir yerden başlaman gerekiyor
Abim amcam ya da yengem ve hicbiriyle kavga etmek istemiyorum
Sesini çıkaramıyorsan sorun da etmeyeceksin o zaman
Çıkarınca abim üstüme yürüyor maalesef bazen şiddet uyguluyor
O yüzden bu evden kurtulmaya çalışıyorum para biriktirip
O zaman onların yanında bir şey alma tamam mı bir şey aldığın zaman da sakla
Tamam
O tavrını koyduğu için olabilir
İşte o koyunca laf etmiyorlar biz koyunca lcimri diyorlar zaten babam la halam arasında da ayrımcılık yapıyorlar yani babamı da sevmiyor çünkü babam da neyi varsa veriyor onlara
Tavrı erken koymak önemli
Geç de konur bence hicbirsey için geç değil
Geç koyunca nankör olabiliyorsun
Zaten biz napsak öyleyiz sevilmiyoruz
sen de yanlarında bişey alma
Ne alaka onlar geldiler evdekilerle kavga etmişler coktuler resmen 6 çuval eşya getirmişler
Ev ev üstüne olur mu benim köpeğim va mesela havlıyor diyor odadan çıkarmıyorlar dışarı bile çıkaramıyor in havyan hava alamıyor
Onlara sert bi şekilde tavrını koyman lazım
Öyle ama ya bişey yaparlarsa kavga çıkarsa
Babamda asla arkamda durmaz zaten
Durmasın, artık mesafe koymanın vakti gelmiş bence. Zaten artık bu hareketlerden usanmış gibi bi halin var
Evet usandim
Ben sipariş vereyim sana
Olabilir bilmiyorum