Kuzenimle bana ayrımcılık mı yapıyor lar sizce?

Kuzenim yemek sipariş ediyor marketten biseyler sipariş ediyor ondan istemiyorlar. Ben dün kola falan sipariş ettim hemen poşetten aldılar gerçekten şok oldum. O hiçbir şeyini paylaşmaz isteyemezler de ama dün çekirdeğimi falan bitirmisler yani ben almışım ve bir tane bile yememek sizce de kötü değil mi ben de öğrenciyim yani nasıl sınır koyabilirim

Güncellemeler
1 yıl
Sonuç iyi olmanın bir faydası yok hep el üstünde tutulan o
Güncellemeler
1 yıl
Yedik deseler söyleseler sıkıntı yok sormuyorlar bile
Kuzenimle bana ayrımcılık mı yapıyor lar sizce?
Cevapla