Herkes hep beni bastırıyor sindiriyor. Erkekler tarafından bile her yönden kullanıldım. Nasıl baskın biri kadın olurum?

Bugüne kadar hep kullanıldım erkeklerin bile oyuncağı oldum. İnsanlar hep beni ezdi psikolojik şiddet uyguladı fiziksel şiddet uyguladı tacize istismara uğradım. Nasıl artık kendimi koruyabilirim? Ben insanlara özelliklere erkeklere sınır bile koyamadım bir ağırlığım bile olmadı namusuma bile sahip çıkamadım

Herkes hep beni bastırıyor sindiriyor. Erkekler tarafından bile her yönden kullanıldım. Nasıl baskın biri kadın olurum?
Cevapla