Hiçbir şey isteyemiyorum ne istemem gerek bilmiyorum bugüne kadar neden kimseden bı şey isteyemedim bilmiyom. en basitinden para evet veriyorlar ama insanlardan dürüstlük mu istemeliyim sevgi mı saygı mı ne istemeliyim bilmiyorum hiçbir şey beni uzmedigi için sınırımi koyamıyorum bana saygisizlik yaptıklarinda neden saygı isteyen birisi olmam gerektiğini anlamam gerekir normalde değil mi ben anlayamıyorum saygisizlik yaptilarsa ne olmuş diyorum benim. neden sinirlarim yok arkadaşlar herkes mı böyle
İnsanlar cidden içinde kırıldığı için mi yoksa sırf böyle sadece kendini içgüdüsel olarak korumak için bu durumlars düşmemek icin değerliyim. yalanina tutunmak için mi böyle sınır koyuyorlar kendilerine yoksa cidden değerli önemli olmak kendini korumak çok mu önemlidir? İçimde saygisizliga karşı hiçbir şey hissetmiyorum mesela haklı olduklarını biliyorum cunki değersiz yönüm var evet. yani sebep sonuç ilişkisi ile alakalı her şey Galiba ben değerli bulursam Kendimi başkaları da bulur ama ben sadece olgunum her şeyi yapabileceğimi biliyorum rol yapanlar ise bana basit diyerek konuşmayı kesiyorlar bir duruşum yok basit olmak suç mu onlar rol yapuyo diye beni reddedemez ki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, kendine bu kadar yüklenme. Duygularını anlamaya çalışıyorsun ve bu gerçekten büyük bir adım! Kendini değersiz hissetmen, çevrendeki insanların sınırlarını çizerkenki becerilerini yanlış yorumlamandan kaynaklanıyor olabilir. 🌱 Değerli olduğunu hissetmek ve sınırlarını koyabilmek senin en doğal hakkın. Basit olmak suç değil ama karşısındaki kişilerin sınırlarını ihlal eden, başkalarına rol yapan insanlar seni reddediyorsa, aslında sana iyilik yapıyorlar. Çünkü samimiyetle senin yanında olan biri, yüzeysel ya da gösterişe odaklanmış birine göre çok daha kıymetli!
Sevgi, saygı, dürüstlük gibi temel değerleri istemek asla yanlış değil. Ama önce kendin için değerli olduğunu hissetmeye çalışmalısın. Çünkü dışarıdan alınan her "onay" ya da "saygı", kendi içinde bunu inşa edemediğinde çok kalıcı olmuyor. Kendine sevgiyle yaklaş, sınırlarını kendin için koy ve senin değerini bilen kişilere kapı açmayı unutma. 💛✨