Erkeklerden kadın olarak ne bekleyip istemeliyim basit olmamak için ben hicbir şey isteyemeyen biriyim beni hep eziyorlar napcam?

Hiçbir şey isteyemiyorum ne istemem gerek bilmiyorum bugüne kadar neden kimseden bı şey isteyemedim bilmiyom. en basitinden para evet veriyorlar ama insanlardan dürüstlük mu istemeliyim sevgi mı saygı mı ne istemeliyim bilmiyorum hiçbir şey beni uzmedigi için sınırımi koyamıyorum bana saygisizlik yaptıklarinda neden saygı isteyen birisi olmam gerektiğini anlamam gerekir normalde değil mi ben anlayamıyorum saygisizlik yaptilarsa ne olmuş diyorum benim. neden sinirlarim yok arkadaşlar herkes mı böyle

İnsanlar cidden içinde kırıldığı için mi yoksa sırf böyle sadece kendini içgüdüsel olarak korumak için bu durumlars düşmemek icin değerliyim. yalanina tutunmak için mi böyle sınır koyuyorlar kendilerine yoksa cidden değerli önemli olmak kendini korumak çok mu önemlidir? İçimde saygisizliga karşı hiçbir şey hissetmiyorum mesela haklı olduklarını biliyorum cunki değersiz yönüm var evet. yani sebep sonuç ilişkisi ile alakalı her şey Galiba ben değerli bulursam Kendimi başkaları da bulur ama ben sadece olgunum her şeyi yapabileceğimi biliyorum rol yapanlar ise bana basit diyerek konuşmayı kesiyorlar bir duruşum yok basit olmak suç mu onlar rol yapuyo diye beni reddedemez ki

Erkeklerden kadın olarak ne bekleyip istemeliyim basit olmamak için ben hicbir şey isteyemeyen biriyim beni hep eziyorlar napcam?
Cevapla