Telefon rehberimde 30 kişi bile yok çoğu da ailem 25 yaşındym normal mi bu?

Hiç arkadaşım yok... Hep yalnız takıldım.. lisans mezunuym bildim bileli böyleyim.. şikayetçi de değilim ama sıkıldım artık evlilikten de cekiniyorm korkuyorum günümüz ilişkilerine bakınca ne olcak halımz...

Telefon rehberimde 30 kişi bile yok çoğu da ailem 25 yaşındym normal mi bu?
Cevapla