Arkadaşıma ağır laflar ettim benimle tekrar konulur mu?

Bi tane arkadaşım vardı değer de veriyordum. Bir gün alakasız birisinden arkamdan konuştuğunu öğrendim. Bu kişi doğruyu söylüyor eminim o konuda. Ben de ağır laflar söyleyip arkadaşlığımı bitirdim. Oturduğum yere en yakın arkadaşım oydu. Geri barışıp onu yalnız kalmamak için vs kullanmak istiyorum. Benimle konuşmaya devam eder mi sizce?

Arkadaşıma ağır laflar ettim benimle tekrar konulur mu?
Cevapla