Sizce abartıyor muyum affetmem, umursamamam mı lazım?

Ben eşimle sevgili dönemimiz de işte ailesinin bahcesini götürdü işimiz vardı eşya götürmeye gittik filan sonra bahçeden sebze filan topladı eve götür diye bende dedim ki annenin rızası olmaz filan daha önce de getiriyordu benim de hakkım var o bahce de ne olacak diye işte gönlğm olmadı aslında sonradan topladık beraber bende yardım ettim sonradan yanlış anlamasın diye 1 hafta sonra filan annesi yani kayınvalidem demiş bahçe de ne varsa yolup yolup götürmüş bana yüzüme demedi ama eşim söylemişti o zaman kavga etmişler öyle demiş annesi ve ben hala bunu sindiremiyorum. Hatta o zaman da demiştim parasını vereyim filan diye çok zoruma gitmişti.
Sizce abartıyor muyum affetmem, umursamamam mı lazım?
Cevapla