Büyükadaya tek başına gezmeye gideyim mi sizce?

Arkadaşım yok yanlızım cok mutsuzum ya. Giderken dönerken sıkılır mıyım deneyen var mı? Gidip napcam orada. Yok ben tek gezemiyorum. şu an psikolojimde çok kötü. Evde oturmak istiyorum sadece yanlız gezöekten nefret ediyorum o kadar sıkıcı ki. Sadece kendi düsüncelerinle bas basasın ve foto çekilip şarkı dinliyosun çok korkunc. Napıcam ya ben ağlıcam simdi?
Büyükadaya tek başına gezmeye gideyim mi sizce?
Cevapla