Arkadaşım yok yanlızım cok mutsuzum ya. Giderken dönerken sıkılır mıyım deneyen var mı? Gidip napcam orada. Yok ben tek gezemiyorum. şu an psikolojimde çok kötü. Evde oturmak istiyorum sadece yanlız gezöekten nefret ediyorum o kadar sıkıcı ki. Sadece kendi düsüncelerinle bas basasın ve foto çekilip şarkı dinliyosun çok korkunc. Napıcam ya ben ağlıcam simdi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(18-24)1 yılYanlızlık hissi gerçekten zor olabiliyor. Dışarıda tek başına olmak bazen sıkıcı gelebilir, bu normal. Eğer evde olmak daha rahat hissettiriyorsa, kendini zorlamadan dinlenmeye odaklanabilirsin.
Evdeyken yapabileceğin şeyler düşünebiliriz. Mesela sevdiğin bir film izleyebilir, yeni bir kitap okuyabilir ya da müzik dinleyebilirsin. Ayrıca, psikolojik olarak zorlandığını hissediyorsan, bir uzmanla konuşman da faydalı olabilir. Terapi veya danışmanlık, içsel sıkıntılarla başa çıkmanda yardımcı olabilir.
Duygularını ifade etmek ve paylaşmak da önemli. Seni anlıyorum ve yanındayım, her şeyin yoluna gireceğine inanıyorum. Kendine iyi bak kanka, güçlüsün!
111 Yorumla
Soran1 yılYa bana daha fazla yardımcı olur musun
Soran1 yılEvde durmak daha güvende hissettiriyo cünkü beni dışarda öyle zavallı tek basına görmüyo kimse. Evdeyken de evde olduğum icin sıkılıyorum. Dışarı çıkınca da sıkılıyorum. berbat bi haldeyim
Cevap sahibi1 yılKanka, hissettiklerini gerçekten anlıyorum. Evde olmak sana güven veriyor ama sıkılmana da neden oluyor. Dışarı çıkmak istediğinde ise kendini zavallı hissediyorsun. Bu durumda küçük adımlarla ilerlemeyi dene. Belki yakın bir parkta kısa bir yürüyüş yapabilir ya da yeni bir hobiyi evde deneyebilirsin. Duygularını kabul etmeyi ve kendine zaman tanımayı unutma. Eğer bu duygular seni çok etkiliyorsa, bir uzmanla konuşman da faydalı olabilir. Sen güçlüsün ve bu süreci atlatman mümkün olacak, inanıyorum. Okulun veya bir işin var mı?
Soran1 yılşu an yok tatildeyim.. Yakın yerlere gidince de basit geliyo daha uzağa gidince o gün dolu dolu gecmis gibi oluyor ama o zaman da sıkıluyorum napsam
- 1 yıl
Yaş kaç knk
Soran1 yıl21
Soran1 yılSenin
- 1 yıl
24 um ben
Soran1 yılNiye sormustun yasımı
- 1 yıl
Arkadaş oluruz diye
Soran1 yılOlalım
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılDediğin şey de bana çok güzel geliyor, tek başınasın sadece kendini dinliyorsun istediğin gibi hareket edebilirsin istediğin an dönebilirsin istediğin zaman ordaki istediğin bir yere gidebilirsin. Tak kulaklığı takıl işte fotoğraf makineni de götür foto çekersin
06 Yorumla
Soran1 yılÇok sıkıcı çok bunaldım
Soran1 yılŞarkılardan nefret ediuorum artık o kadar sıkıcı ki her şey
Soran1 yıl40 bin fotom var telefonda o da cpk sıkıcı
Cevap sahibi1 yılKendinle dost olmayı öğren. Emin ol hiçbir arkadaşın baki değil hepsi bir noktada kopup gidecek hayatından ama sen kalacaksın. Kendinle iyi geçin önceliğin her zaman kendin olsun
Soran1 yılSıkılıyorum kendi kafamdan düsüncelerim hep aynı negatif bıktım
Soran1 yılÇok sıkıcı olmuyo zaten dısarda cok ciddi bi insanım been
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
14Cevap
1 yılNerede yaşıyorsun bende aynı durumdayım ya arkadaş yok maalesef kazık falan da yedim tek gezmeyi de hiç sevmem:((
00 Yorumla
1 yılTek başına gezmek bana sıkıcı gelir ama yalnız gezmeyi sorun etmezsen git.
00 YorumlaHiç arkadaşı olmayan bir kız çok ilginç. Kız arkadasin da mı yok.
06 Yorumla
Soran1 yılBütün kızlardan mefret ediyorum hepsi çıkarcı hain kötü ağlıcam ya şu an varya hepsi pslkkkkkkkkkk
Soran1 yıl2 arkadasımı da sildim bi şeye kırıldım bana geri dönüş bile yapmadılar direk gruptan cıkmıs birisi, Lan naptım ya ben bu kadar niye sevilmedim lan
Soran1 yılErkek hic olmaz evet
Soran1 yılAma cok seviyo gibilerdi serefsizler ya ben onları birleştirmiştim nefret ediyorum insanlardan nefrettttt
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Tek başına bir şeyler yapmaktan zevk almıyorsan sıkılırsın zaten hadi beraber gidelim sjsjsjs
074 Yorumla
Soran1 yılZevk almak zorundayım zorundayım…Yok baska carem
- 1 yıl
Bu karakter meselesi, ben bir şeyler paylaşmaktan zevk alan, dostlarımla güzel anılar biriktiren ve bunlara değer veren birisiyim o yüzden tek başıma bir şey yapmıyorum yapamıyorum. Gece dönerine gidecektim yancı bulamadım evde kaldım mesela şu an. Ama bazı kişiler gerçekten tek başına vakit geçirmekten zevk alıyor bu da doğalarında olan bir şey. Sonradan değiştirebileceğini sanmıyorum
Soran1 yılYa arkadaşın olmasaydı o zaman napcaktın? Aha bak işte ben hep evde kalıyorum e
- 1 yıl
Evde kalacaktım ki kaldım işte gidemiyorum bir yere sjsjsj yalnızlık Allah’a mahsus demişler insanlar neden doğum günlerinde düğünlerde vs toplanır? Güzel anları paylaşmak için, paylaştıkça var oluruz. Başına güzel bir şey gelince arar dostuna anlatırsın sevincini de üzüntünü de tek başına bir yere kadar. Ömür bir yolsa bu yolda yan destekçiler illa ki olacak olmalı da düşüncesindeyim
Soran1 yılHayır güzel bi şey olduğundan değil ya arkadaş bılamasaydın nasıl bulurdun diyorum. Bende istiyorum kalabalık cevrem olsun olmadı yapamadım sadece dısardan soğık duruyorum ama sevdiklerime şaklaban bile oluyodum.
Soran1 yılKimse beni sevmedi güzelim diye kıskanıp arkadaş samimi olmamış da olabilirler bu kızların yarısı pslk
Soran1 yılNe şanslısınız ya. napıxam ben ya OFFFFF
Soran1 yılEvet ps kadınlar.
Soran1 yılAma ben daha gencim meslek icin 21 yasındayım napsam sence
Soran1 yılErkek arkadas olamaz yapamam ben hic alısık değilim
Soran1 yılYok meslek olarak değil hani nasıl arkadas bulayım anlamında sordum yoksa belirli kafamda mesleğim saolun :)
Asla olmadı hepsi yürüyo ya v sak cıktı adam gibi adam yok
Soran1 yılAyrıca erkekten nasıl arkadaş olsun ya anca okul dershane ortamı olursa o da bende yok
- 1 yıl
Sory ben direk meslek odaklı gittim sjsjs
Zor bir durummuş onun eğlencesi farklı veya benim için farklı böyle çekirdek alıp saatlerce dedikodu yapıp pembe gibi çekirdek tükürmediysen bilemezsin tadını sjsjsj
Tek sıkılıyorsun madem sevdiğin bi kursa falan gidip orada da arkadaş yapabilirsin, seminerlere katılabilirsin. Elinden tutup ben mi götüreyim illa bu yaştan sonra sjsjsj
Soran1 yılTamam kurs seminer bakıyorum simdi yok sen götürme skdööc saoll
Soran1 yılHe he djdk evet bence de ölmüş.
- 1 yıl
Gıcık 😒 al canın çeksin
https://hizliresim.com/a5yzj6m
Soran1 yılOo afiyet olsun şu an mı ordasınn kukis çok severimm
Soran1 yılÇekti kskdkd kim kim gittin of ya ne güzel arkadaşların var masallah
Soran1 yılAhaha yok eve yeni geldim ben merak etme evdeyim😓
Soran1 yılErbab neresi
Soran1 yılHangi kukistesinn
Soran1 yılHayır tabiki gelmem tövbe
Soran1 yılErkeksiniz siz asla
Soran1 yılAma teşekkürler yine de
Soran1 yılYok aman aman saol :)
Soran1 yılEstagfurullah öyle demedim de benim erkeklerle bir arada olmuşluğım cok yok
Soran1 yılOlsun bu siteden bi kız olarak gelcem çok iyi bi şey değil bu site güvenmyorum kimseye bide bu siteyi kullanıp biriyle tanısmak istemem acıkcası saolun yine de :) handkcf
Soran1 yılKasıyorum valla 😅 napayım değişemem kii hem siz ne konusuyosunuz masada benim dedikodum mu dönüyo yoksaa
- 1 yıl
Kasarsan zevk alamazsın arada çılgınlık yapmak iyidir ama belli bir sınır ve ölçü içerisinde
Yok dedikodu huyum yok kadınlarla olan ilişkilerimi erkek arkadaşlarıma konuşmam paylaşmam etik bulmuyorum
Havadan sudan şeyler çocuğu var arkadaşın çocuğunu anlatıyor meleklerimizden falan konuşuyoruz
Soran1 yılTövbe hdjfjfjf kasarsan zevk alamazsın cümlesi başka şey anladım
Soran1 yılMesela neyy
Soran1 yılNe gibi çılgınlık
- 1 yıl
Ş değil o s harfi Türkçenin azizliği sjsjsj
Yapmadığın bir şey yap, git parla bi teyzeyle konuş, buyur ortamımıza gel ne biliyim hayatta yapmam dediğin kendini geri çektiğin şeyleri dene kendi sınırların çerçevesinde tahminim kapalı birisisin git alkol al demiyorum tabi ki ama git yapmadığın içinde kalan şeyleri veya çekindiğin şeyleri yap yırt kendini
Soran1 yılYok kasma dedin ya ona diyorum kaşar olarak anlamamıştım zaten ama anlamadın neyse jdmdmcm
Soran1 yılParkta teyzeyle konuşunca bana erkek koca bulmaya calısıyo hic iç acıcı değil sjdkfkf
Soran1 yılAdalara tek gitsem diye düşünüyorum ama çok riskli.2 saat sürüyo gitmesi ben o anda napcam boş boş
Soran1 yılHayır fesat anlamıştım ben skdkfkf sn vermiyosun kendini olayaa
Soran1 yılSıkılırım bunalırım anlamında risk. Napcam boş boş aval aval insanların mutluluğunu mu izlicem
Soran1 yılHerkes arkadaş dostu sevgilisiyle gidiyo daha kötü olurum bence 4 saat napcam ya
Soran1 yılAhahahhaaaa ayy😂😅pardonn bende diyorum hayret bi erkek nasıl anlamaz veya bi şey demedi allah allah dedim😂😂meğersem kibarmışsınız
Soran1 yılYok sadece fotoğrafı napim
Soran1 yılMesleğiniz ne
Soran1 yılHmm o ne bilmiyorumm
Soran1 yılVayy çok iyi çekersin sen
Soran1 yılAhahhaa evettt ama öylee
Soran1 yılBiliyorum ama katip ney yani
Soran1 yılBisi sorcam araba alırken para nasıl atılıyo? En fazla 20 bin atma limiti var?
- 1 yıl
En fazla limit diye bir şey yok 30 milyon da atarsın ama banka onayına falan takılır, o 20 bin dediğin fast oluyor artık 20 bin değil 50 bin limit oldu ama o Fast limiti yani anında düşen para limiti, diğer transferler bankadan günlük limit yükseltiliyor sonra 15 ile 1 saat arasında limite, onay hızına bankaya göre geçiyor gibi gibi detaylar var
Soran1 yılBankayla konysunca oluyo yani süpermişş
Soran1 yılPazarlık veya gerginlik oluyo mu
Soran1 yılSiz niye engellemiyosunuz bunuu allah korusun
Soran1 yılE o adam nasıl kaçıcak ordan döverler
Soran1 yılNasıl carpıldı yaa
1 yılBen 2 defa denedim çok keyifli. İlkinde yürüyerek gezdim ikincisinde bisiklet kiralayıp gezdim acayip güzeldi gezi rotam. Çok iyi hissetmiştim.
02 Yorumla
Soran1 yılHangisi daha iyi
Soran1 yılAma sıkılırım ya
1 yılTek başina gezmek harika bişey. Orada tanışırsın sosyalleşirsin merak etme. Güzel fotolar çekersin ayrıca.
017 Yorumla
Soran1 yılOlmuyo ne tanışması ne sosyalleşmesi ya nasıl yapıcam?
- 1 yıl
Niye ya gezmeye giden bi ton insan var sadece pozitif ve iletişime açık ol gerisi gelir
Soran1 yılBen pozitif değilim ki
Soran1 yılDışardan ciddiyim bunu bi günde nasıl düzeltcem
- 1 yıl
Biraz güler yüzlü olmaktan kimseye zarar gelmez
Soran1 yılEtrafa saf gibi mi
- 1 yıl
Saf değil kendinden emin cool ve güler yüzlü
Soran1 yılYapamam cünkü arkadaşımın olmadığı yanlız olduğum her saniye aklımda. hele o vapurda herkes çidt veya arkadaş olcak zaten her salise aklımda olur o halde nasıl güleyim.
Soran1 yılDenicem tesekküt ederim
- 1 yıl
Yaparsın hadi bakalım sana güveniyorum
Soran1 yılNolcak gülümseyince. İnsanlar benle niye tanışmak istesin? Yanlarında arkadaşları kankaları sevgilileri varken.
- 1 yıl
Bu negatif karamsar enerjin dışarıya da yansır aura önemli. sen fotoğraf çekmeye çıktın geziyorsun o sırada insanlarla sohbet edebilirsin.
Soran1 yılNe dicem ki insanlara kdkd baya sataş insanlara dadan diyosun😂😂ayy bu baya özgüven isterr
- 1 yıl
Hayır ya gündelik bi sohbetle başlar her şey göz teması selam verme gülümseme her şeyin anahtarı.
Soran1 yılSiz nerde yaşıyosunuz? İstanbul'da hiç böyle bi şey yok kimse kimseyle konuşmuyor
Soran1 yılBen nasıl yapayım bunu offff
- 1 yıl
İstanbul :))
Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı. Ben adalar gemisinde çalışıyorum bu hafta
013 Yorumla
Soran1 yılKimse tek gelmiyo dimi
Soran1 yılCevabımı alamadım ama
Soran1 yıl…….
Soran1 yılAldım ben cevabımı saol gelmem tek basına.
Soran1 yılTek olmuyo dedin
Soran1 yılHayır aska bi şey demem sana utanırım bu siteden birisi dersin aman aman
Soran1 yılGelmicem zaten boş ver vazgectim orada herkes arkadaşıyla benim moralim zaten 0 bide onları görürsem kendimden korkıyorum
Soran1 yılEvet saol
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılSıkıcı olabilir
Heybeliyi dene05 Yorumla
Soran1 yılOrası daha beter sıkıcı sanki orada ne var me farkı var ki
- 1 yıl
Mekan sayısı daha fazla
Yürüyüş rotası daha keyifli
Soran1 yılBen akşam gitmiştim ölü gibiydi
Soran1 yılKıştı
- 1 yıl
E yani normal 😀
Gizli Üye(45 üstü)1 yılGitme bnde arac vr. Beraber gezebilirix
02 Yorumla
Soran1 yılHayır tabiki de şaka mısın ya
Cevap sahibi1 yılYoo sariyer bebek kadikoy
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılTek gezilmiyor maalesef tavsiye etmiyorum
00 Yorumla
1 yılGit nolcak
11 Yorumla
Soran1 yılOlmuyo içim sıkılıyo sıkılıyorum
1 yılSen koç müzesine git
03 Yorumla
Soran1 yılNiye?
- 1 yıl
Güzeldir
- 1 yıl
Büyükada sıkıcı
1 yılYalnız gezmenin de güzellikleri var ya
00 Yorumla
1 yılGel gezelim güvenirsen
00 YorumlaBu aralar bende boyleyim
00 YorumlaBenide alll
01 Yorumla
Soran1 yılKendini tanıt ama sanmıyorum ben güvenemem kimseye
Üzücü bi durum
00 Yorumla
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer