
Bu atasözü hakkında ne düşünüyorsunuz. Acaba ne kötülük yapmış ola ki kadınlara böyle bir söz söylenmiş?

Bu atasözü hakkında ne düşünüyorsunuz. Acaba ne kötülük yapmış ola ki kadınlara böyle bir söz söylenmiş?
Atasözünü söyleyen kişi malmış. Köpekle kadının yeri ayrıdır. Her ikisinin de birbirinden üstün özellikleri vardır ki bunlar
Köpeğin içi sıcak ve dardır ama kadın gibi her yerini öpüp yalayamazsın
Öte yandan kadının içi geniş ve köpeğe nazaran ılık olsa da her yerini öpüp yalayabilirsin
Köpek evdeki kayıp eşyayı bulup getirebilir
Ama kadın da bankadan kredi çekerek para getirebilir
Sonuç olarak ikisinin de yeri ayrı. İkisi de birbirinden üstün değildir. Eğer kadın ya da köpek söz dinlemiyorsa o zaman sorun kullanıcıdadır. Yeterince baskın değildir
Cevap
3Cevap
efendi mefendi ne mk ya arap mısınız hacı
kesin bir skkırığı üstünlük sağlayamadı kadınına sonra boyle skko skko laflar uydurmus her bkumada ata sözü diyonuz
Atasözleri saçmalıktır bunu geçtim kadınlar için ve erkekler için bile birsuru saçma sapan şeyler var ama diyelim saçma değiller disisine kotu davranan tek hayvan insanoğludur diye birsey de var...
Annesinin, bacısının ve kızının da birer kadın olduğunu unutmuş insanlıktan nasibini almamış gereksiz canlı
Bunu söyleyen kişi annesine bile hakaret edecek kadar alçalmış, onun adına üzücü.
. Kendini kadının efendisi gibi görmek yerine baştan eşi gibi görseydi belki kadında (söyleyenin deyimiyle) havlamaz
İlk defa duydum da ne efendisi aq kimse kimsenin efendisi sahibi kölesi vs değil.
Bu atasözünü ilk kez duydum
Bu atasözünü söyleyeni babasımı sıçmıs
İlk defa duydum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?