Ergenliğe girdiğimiz günde, yaş günü gibi her sene kutlanmalı mı?

Ergenliğe girdiğimiz günde, yaş günü gibi her sene kutlanmalı mı?
Güncellemeler
1 yıl
Soru beyler için de geçerlidir
Ergenliğe girdiğimiz günde, yaş günü gibi her sene kutlanmalı mı?
Cevapla