Düşük yaptım cok pismanım kendime gelemiyorum?

23 yaşindayim ve hamile kaldım, sevgilįm benimle evlenmek istemedi. Annem bana bağırdı ve kapının önunde koymuş beni. 5 gün kapıyı açmadı, akrabalarım yanına kaldım meçbur kaldim hastaneye gidip düşük yaptım ve cok pişmanim gercekten Gideçek yerim yoktu annem bir adamla yaşıyor. Babamı 2 sene önce kaybettim şekersiz hastası yuzunden. Annemin yuzunden duşuk yaptım pişman oldum , acaba Allah beni affeder mi? peki annemi suçlanır mı?

Düşük yaptım cok pismanım kendime gelemiyorum?
Cevapla