Görücü usulü biriyle tanıştırdılar. Bir kafede buluştuk konuşuyoruz. Sohbet esnasında yaşam tarzi ve beklentilere konu geldi. Ben de eşimle ilerdr yurtdışına tatillere gitmeyi hayal ettiğimi söyledim. Adam da bana "Bence kadınlar babasının evinde görmediği şeyleri kocalarından beklememeli. Kimse sizin yaşam standardınızı yükseltmeniz için araç olamaz" dedi. Benim kimseye ihtiyacım yok maaşım iyi çok şükür, madem öyle ben de maaşımı kimseye vermem dedim. Çok bozuldu ve beni bozmak için demediği laf kalmadı.
Şaşırdım. Babamin evinde görmediğim hiçbir şeye layık değilmişim ve talep edemezmişim. Eğer böyle bir beklentim varsa bu zengin erkek avcısı olduğumu gösterirmiş. Erkekler gerçekten böyle mi düşünüyor? Yoksa bana mı böyleleri denk geliyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer