Bu erkek normal mi yoksa bana mı böylesi denk geliyor?

Görücü usulü biriyle tanıştırdılar. Bir kafede buluştuk konuşuyoruz. Sohbet esnasında yaşam tarzi ve beklentilere konu geldi. Ben de eşimle ilerdr yurtdışına tatillere gitmeyi hayal ettiğimi söyledim. Adam da bana "Bence kadınlar babasının evinde görmediği şeyleri kocalarından beklememeli. Kimse sizin yaşam standardınızı yükseltmeniz için araç olamaz" dedi. Benim kimseye ihtiyacım yok maaşım iyi çok şükür, madem öyle ben de maaşımı kimseye vermem dedim. Çok bozuldu ve beni bozmak için demediği laf kalmadı.

Şaşırdım. Babamin evinde görmediğim hiçbir şeye layık değilmişim ve talep edemezmişim. Eğer böyle bir beklentim varsa bu zengin erkek avcısı olduğumu gösterirmiş. Erkekler gerçekten böyle mi düşünüyor? Yoksa bana mı böyleleri denk geliyor?

Bu erkek normal mi yoksa bana mı böylesi denk geliyor?
Cevapla