Niye Düzgün Bir Kız Bulmak Bu kadar Zor?

Eskiden benim neden uzun ilişkim olmuyor diye üzülüp dururdum. Fakat artık kızları hic umursamıyorum. Hayatıma çok sayıda kız girdi. Çok sayıda kızla konuştum, flört ettim veya sevgili oldum. Şunu fark ettim, her kızla sevgili olunmazmış. Çünkü kızların bir kısmı dışarıdan belli etmeseler de çok problemli oluyorlar. Konuştuğum kızların çoğu problemliydi. Egolu olanından tut, narsist olanına kadar, kaprisli ve keko olanından tut, beni sürekli yanlış anlayan kızlara kadar bir sürü problemli kız hayatıma girdi. Şunu fark ettim, artık Tc kızlarının çoğu ilgimi çekmiyor. Kişilik olarak iyi birisi olduğum halde ve birçok iyi özelliğim olduğu halde, hayatıma girdikten sonra benim değerimi bilemeyen kızlara gülüyorum cidden 😄 Hayatım boyunca çok kıza şans tanıdım ama artık hiçbir kıza yazasım ve uğraşasım gelmiyor. Düzgün bir kız bulmanın bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Niye düzgün bir kız bulmak bu kadar zor?

Niye Düzgün Bir Kız Bulmak Bu kadar Zor?
Cevapla