En yakın arkadaşımın eski konuştuğuyla bir şeyler yaşadım?

en yakın arkadaşımın eski konuştuğuyla konuşup bir şeyler yaşadım ama arkadaşım çocuğa bir şey hissetmedi hatta nefret bile etmişti. daha sonrasında ben 4 5 gün konuştum çocukla ve bir şeyler yaşadım ama daha sonrasında çok pişman oldum istemediğimi söyledim ama çocuk pesimi bırakmıyor üstüne beni tehdit ediyor. arkadaşımı çok seviyorum ve onu kaybetmek istemiyorum ne yapmalıyım çocuktan nasıl kurtulucam yardım edin nolur
En yakın arkadaşımın eski konuştuğuyla bir şeyler yaşadım?
Cevapla