Evlilikteki her şeyi ailelere yansıttık, çok yıprandık. Bunu nasıl atlatırız?

1 buçuk yıllık evliyiz eve girdim bazı sorunlarım vardı ailemden şiddet va görmüştüm davranışsal problemlerim vardı eşim herşeyi aileme anlatmış bana böyle davranan insanlara. Daha sonraları terapi felan aldım o da aldı. Ben de bazı sorunları aileme yansıttım derken evliliğimizin içine …..

daha bir buçuk yıllık evliyiz yaptığımızdan pişmanız ama insanların yüzüne çok bakasımız gelmiyor utanıyorum ben şahsen. Yani ailem de çok normal değil bana psikolojik sorun oluşturan insanlar onlara eşimle ilgili sorunlarımı söylemiş oldum. eşim de öyle. İnsanların arasına girince kavga ettiğimiz de oluyor rezillik yani anlayacağınız. Hem birbirimizi sevip hem bir olamadık çok üzgünüm. Çok yıprandık. Ne yapmalıyım nasıl atlatırız bunu ben 25 yaşındayım eşim 31 . 1 buçuk yıllık evliyiz

Güncellemeler
1 yıl
Bu arada herşeyi derken aramızda büyük kavgaları vs gidip herşeyi anlatmıyoruz dedikoducular gibi yani aileleri çok dahil ettik sorunlarımıza kendimiz bir olup çözmemiz gerekirken sorunlardan çok haberleri oldu
Evlilikteki her şeyi ailelere yansıttık, çok yıprandık. Bunu nasıl atlatırız?
Cevapla