1 yılEvlenmek için acele etme, hayat zaten kendi evreleriyle dolu. Mesela, okulu biraz uzatırsan, iş hayatına geçişin de bir o kadar gecikebilir. Ama bu her zaman kötü bir şey değil. Diyelim ki okul sürecinde çalışıp tecrübe kazandın, bu seni okulu hemen bitiren birinden daha çekici bir aday yapabilir iş dünyasında.
Senin durumunda da bir doğru ya da yanlış yok. Toplumun genel beklentilerine göre belki bir sonraki adıma geçiş yapmadın henüz ve ailen bunu farklı karşılıyor olabilir. Ama unutma, ailen senin iyiliğini istiyor, belki de her zaman en doğru yolu gösteremiyorlar. Asıl mesele senin ne istediğin. Evlenmek istiyor musun gerçekten? Eğer istiyorsan, sebebi ne? Çocuk sahibi olmak mı istiyorsun? Bir cerrah olarak bilirsin, biyolojik bir saat işliyor. Ama evlenmek istiyorsan ve zaman geçtikçe seçeneklerin azalıyor diye düşünüyorsan, sosyal hayatında bir denge bulmakta zorlanıyor olabilirsin. Birinin seni gerçekten senin için mi yoksa statün ya da paran için mi sevdiğini sorgulaman normal.
Eğer evlenmek istemiyorsan ama çocuk sahibi olmak istiyorsan, tek başına ebeveyn olabilir ya da koruyucu aile olabilirsin. Ya da evlenmek istiyor ama çocuk istemiyorsan, biyolojik sınırı düşünmek zorunda değilsin. Ancak seçeneklerin azalacağını unutmamalısın.
Yalnız yaşamaktan keyif alıyorsan, kimsenin seni bağlamasına izin vermeden yaşamaya devam edebilirsin. Sonuçta bu senin hayatın, senin seçimin. Ailen senin için en iyisini istese de, senin ne istediğini sadece sen bilebilirsin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılGezip, tozacaksın tabii ki canım. Alacaksın yanına bir tane biraz daha genç çıtır bir erkek. Yaşı 27 falan olsun mesela. 😂😂 Beraber dünyayı gezersiniz. Gezmeyi çok sever mesela. Para nedir ki caağnım? önemli olan genç, çıtır ve seyahat etmeyi seven birini bulabilmek. Karşın çıkacak öyle biri. şaşırma sakın 😜😜😂😂
02 Yorumla
Soran1 yılSürekli gezemem ama mantıklı bak.
- 1 yıl
Olur, canımız ne zaman gezmek istersek o zaman gezeriz o zaman 😃😃
1 yılAilen dedi diye evlenmemelisin bence önemli olan senin ne istediğin ama şunu söyleyebilirim yer yüzünde kusursuz insan yok partner seçerken bunu düşün inan bana senden bir tane daha olsa onunla dahi anlaşamazsın. Tekrar ediyorum önemli olan senin ne istediğin bunu unutma 🙏😊
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ailen sana zorla evlendiremez. Önemli olan senin mutlu olman. Babam da evlen diyordu şimdi demiyor. Bekarım kendi halimden mutluyum. Hayırlı neyse o olsun demek gerekir hiç beklemediği bir gün kısmeti çıkar. Tabi gezmek tozmak senin hakkın.. kimse seni engelleyemez.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
güzel bir trol olmuş. 300 kazanan cerrah kızlar soruyorsan akıl danışıp aile baskısınyla evlilik yapayımmı gibi varoş kezban tarzı bir dertten bahsediyor? sen inanıyormusun bu saçmalığa?
117 Yorumla
Soran1 yılNe cerrah oldum diye ailem evlilik baskısı yapmiyacak mi sanıyorsun.
Soran1 yılHangi ülkede yaşıyorsun sen Amerika falan mı.
- 1 yıl
@PATRON79 👌🏻😅
- 1 yıl
cerrram sana bir şarkı hediye etmek istiyorum kabul buyurursan
https://www.youtube.com/watch?v=c7u_yIS_24k
Aile & Toplum konusunda 410 cevap paylaştı. iki şansın var ,
1 ) herkes evlenir , senin 15 yıl çılgınca yaşamana imrenir. Sonra da hayatının kalan 30 yılında sen onların yuvalarına özenir ama kuramazsın.
2) herkes gibi zamanında evlenir düzeni kurar 45 yıl mutlu yaşarsın.
Her ikiside mutlu eder. Emin ol ki , ben özenenlerdenim şu an ve tek kelimem keşkeeee
00 YorumlaKarşıma uygun biri çıktığında evlenmek için gereken neyse yapacağım de ve sen yine yapmak istediğin şeyi yapmaya devam et, aksi takdirde sürekli bu söyleme maruz kalacaksın, karşıt söylem yerine oyalama söylemi bu gibi durumlarda her zaman daha fazla işlevseldir.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 524 cevap paylaştı. bir cerrahın kolay kolay mutlu bir evliliği olmaz. evlensende huzur içinde devam ettiremeyebilirsin gerçi istisnaları yok değil ama yine de benim gördüğüm böyle. zaten hastaneler çapkınlarla dolu kadın doktorlarda azcık çapkın olsa sıkıntı yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl300 bin kimse kimseye vermez
Özel sektör ne kadar cerrahta olsan
Hele ki Türkiye'de bu kadar aç gözlü aç köpek patron varken
Durumuna gelince
Hipergamine aykırıdir
Kadin aynı seviyede eş birine çekilmez
Saygı duymaz
Saygı yoksa arzu ve cinsellikte hissetmez tam anlamıyla
O yüzden illa evleneceksen de seviye olarwk Hipergamik tatmin için kendinden üst biriyle evlenmen daha doğru olacaktir00 Yorumla
1 yılYaş 32. Ya aileni dinler, düşünür taşınır ve evlenirsin ya da geçen her yıl düzgün bir evlilik yapma ihtimalin yavaş yavaş düşer. Kritik yillardasin dikkat et
05 Yorumla
Soran1 yılKısmet yok onu napcam
- 1 yıl
1 ) egolu olma
2 ) saçma kriterlerin varsa ele. Kritersiz olma demiyorum saçma varsa onları ele. Yani öncelik sonralik olarak belirle. Genel olarak uygunsa biri çok zorlama
3 ) boşta da olsan kimseyle evlenmryecegini bile bile flört etme ve konuşma. Birisine enerjini veriyorken doğru kişilere rastlayamazsin. - 1 yıl
Ve para avcılarından uzak dur. Maaşını duyan maddi açıdan zorda kişiler sırf bu yüzden isteyebilir seni
- 1 yıl
Bu arada sadece yaşını ve maaşını duyup ayak üstü sana yürüyen 22 yaş erkeklerden de uzak dur. Zaman kaybı 😅
Soran1 yılAhahhaa tamamdır
Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı. Canın ne istiyorsa onu yap. Kazancın iyi, bence bir süre gezip tozma, kendine bir ev al yani yarın bir gün ailene muhtaç kalacak duruma düşme diye söylüyorum.
Sonra da istediğin hayatı yaşa.
00 YorumlaAslında ihtiyacın yok maddi gücün var sen insanların ailen de dahil lafına bakma kendini hazır hissedip duygusal anlamda bir şeyler hissedersen düşünürsün
00 Yorumla
1 yılSenin beğendiğini karşı taraf , seni begeneni sen begenmiyorsun galiba
Ne diyim her şey kendi vaktine esirdir..
İkinci olarak maaşına mesleğine uygun kişi haricinde Türkiye'de zaten kenri dengini bulman oldukça zor tabi yazdıklarının doğru olduğunu varsayiyorum...
Umarım mutlu olursun ne diyeyim
00 Yorumla
1 yılTrol gibi geldi yani 300 bine yakin kazanan bi kadinin bu sitede ne isi var 🤔 neyse diyelim gercek, bence evini arabani al rahatca en guzelinden. Yatirim yap euro dolar altin neyse. Maddi anlamda kendini tamamen guvenceye al. Evlilik de istiyosan duzgun birini bulunca evlenirsin kendi cevrene bakarsin sen gibi cerrah ya bashekim ne biliyim oyle iyi kazanan birileri olsun. Duzgun biriyse evlenirsin. Kismet bunlar. Ben de hep dusunuyorum da hepsi kotu hepsinin derdi yatak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 973 cevap paylaştı.
1 yılAile kurmak istiyorum dersen düşün, yok ben 50 den sonra kedi bakarım dersen problem olmaz. Hayat senin ama zaman senin değil
02 Yorumla
Soran1 yılYa elbette bir hayat arkadaşı isterim. Herşeyimi paylasabildigim arzularimi onunla yasayabilecegim. Ama zor beni sevebilecek biri bulmak. Kısmet yok.
- 1 yıl
Fortis Fortuna Adiuavat yani Şans cesurdan yanadır. Ben seni yargılamak istemem ama genel de kadınların hatası kendilerinden üstün ama ona saygı duymayan insanları seçmeleri Sana saygısı varsa hiç düşünme en önemli kriter bu
1 yılYani sende kafana göre birini bulursan evlenirsin zaten. Birini bul evlen nedir ! Evlenmek için evlenince ya mutsuz olursan ailen daha çok üzülecek. Bu insanlar düşünemiyor mu
00 Yorumla
1 yılevet kardeşim 300k alsan şu an burada olmazdın ben kendim paralı biriyim malım mulkum var gene 60kyı geçmiyor aldııgm maaş
00 Yorumla260 bini nasıl 300 yuvarladiniz 🤭 ama her şey para demekte değil bu arada ömür yalnız geçmez he siz nasıl mutluysaniz öyle devam edin derim
00 YorumlaHastane seninse anlarız da cerrahların 300 bin TL maaş alması inandırıcı gelmedi boşuna yurt dışına çıkmıyor bu doktorlar
00 Yorumla
1 yılYani
Aileniz için değil de bunu kendiniz için yapmanız gerekiyor eğer yapacaksınız
aile her şeyi diyebilir
Siz ne istiyorsunuz önemli olan bu00 Yorumla
1 yılAbla benim okul ucretimi de bir yardım etsen sevap kazanirsin bu sene son okul bitti sayilir bana burs verir misin 😀
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Bu hayat senin istediğini seni mutlu edeni yapmam daha iyi
Belki bir gün onların istediği noktaya gelirsin00 Yorumla
1 yılAilen istiyor diye evlenmemen gerektiğini bir cerrah olarak biliyor olman lazımdı
05 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum demedim zaten ama Türk toplumu olarak bir kadına gayet kolay karisabiliyorlar.
- 1 yıl
Karışmaları yanlış bildiğiniz üzere. Bu hayat sizin, onların değil.
Soran1 yılElbette zorla görücü usulü evlendirmiyorlar zaten
Soran1 yılSadece birini bulmam konusunda fazla israrcilar.
- 1 yıl
Anlıyorum benim ailem de o tarzda. Ama bu hayatı yaşayan biziz onlar değil. Birey olduğunu kabullenmeliler.
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılAldigin o parayla cok zor evl3nirsin sen adan 17 bin maas alacak aksama kadar basinin etini yen
02 Yorumla- 1 yıl
Cerrah sin birde len bana anastezi yapar deney faresi gibi ameliyat yaparsin askim surani begenmedim ben soyle istiom pat kesersin🤣🤣🤣
Soran1 yılAhahahahaha haklı bir yorum.
Ne iş yapıyosun? Valla maaşlı çalışan olarak öyle kazanan çok nadir ülkede
03 Yorumla
Soran1 yılAyrıntısıyla var zaten soruda.
Soran1 yılCerrahım. Özel hastanede.
- Aile & Toplum konusunda 465 cevap paylaştı.
1 yılHayat senin kendi ayakların üstünde durabiliyorsan bence istediğini yapmakta daha özgürsün ve rahat bir şekilde yapmalısın .))
00 Yorumla
1 yıltam sizin kriterlerinize uyan biriyim hiç sesim soluğumda çıkmaz biliyor muydun
00 YorumlaEvlilik para için değil ki. Ama öyle düşünen birine denk gelmemen lazım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yıl@öğrenimelemanı aşko 100 derken az söylemişsin
01 Yorumla- 1 yıl
Dshddjdgh
Gizli Üye(18-24)1 yılMa şaa Allah. Soruna gelirsek, sen istemiyorsan, hiç kimse sana istemediğin bir şeyi yaptıramaz, ailen olsa bile, istemediğin bir şey için hiç kimseye boyun eyme.
00 YorumlaHocam ne işle meşgulsün?
Organ Mafyası mıyız
00 Yorumla
1 yıl300.000 maasin var ve bizlerden akıl mı istiyorsun 😀
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİstemiyorsan sırf ailen istiyor diye evlenmene gerek yok sağlıklı bir evlilik olmaz mesleğin var kimseye muhtaç değilsin ileride kendin evlenmek istiyorsan evlenirsin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Daha cerrahın gezip tozamacağını bilmiyor cerrahmış 😂
00 Yorumla
1 yılAşık olduğun kişiyle evlenemedikten sonra bir anlamı yok evlenmenin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılErkek olsam teklif ederdim tipin fiziğin karakterin hiç önemli değil😂😂😂
00 Yorumla
1 yılAl benim gibi çıtır gül gibi geçinip gidin hocam
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende aylık 1 milyon kazanıyorum borsa ve kriptodan, yani ne olmuş? Şu maas veya kazancını söyleyen insanlardan bir cacık olacagını düşünmüyorum
10 Yorumla
1 yılZaten maaşını düşünüyorsan evlenmezsin evlenirsen de evleneceğin kişinin maddi durumunu önemsersin ve sağlıklı evlilik olmaz bence sen evlenme evlenecegin kisinin hayatini yakma ya da zihnini degistir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl18 - 24 yaş arası KızlarSoruyor'da gizli soru soran cerrah 🤣 sana inanan senden s**k.. Evlenme evlenme boş ver
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılAilen, aile olup torun istediğinden evlenmeni istiyordur
Ama dengi aylık geliri biri ile evlenmezsen evlilik fazla sürmez00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılbende issizim diye koca bulamiyom ne guzel hayat be
00 Yorumla
1 yılLütfen beni de ameliyat et hayrına bı tupmide falan liposuction da olur. he bıde yaş aralığı doğruysa evlenme yahu agritma başını çiçek gibi takıl kafana göre
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAbla bir cerrah o kadar kazanmıyor sen nerenin cerrahısın
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılÖzelde mi devlette mi
Gizli Üye(30-35)1 yılZaten bu sitede herkes genç yasta aylık 300binden aşağıda maas almiyor.
04 Yorumla- 1 yıl
Ben de anlamadım neden acaba?
- 1 yıl
Biri diyor memurumm 50 bin maaşım var, diğeri diyo 300 bin maaşım var. 😂
- 1 yıl
Bi parayı biz bulamadık.
Cevap sahibi1 yıl@adaeternum evet heralde tek biz fakiriz.
Gizli Üye(25-29)1 yılBence evlenme güzel bi gelecek yap yolun başındasın kuzu gez hobine yoğunlaş
00 Yorumla
1 yıl32 yaşında bir cerrah 300 bin lira falan almaz çok sallamışsın. Amerika sandın herhalde burayı. Biraz destekli salla
06 Yorumla
Soran1 yılÖzel hastanedeki doktorların maaşından haberin yok heralde.
Soran1 yılBeyin ve sinir cerrahisi.
Soran1 yıl3. Senemdeyim
Gizli Üye(30-35)1 yılKısmetimi arıyorum diyerek avrupaya amerikaya gezmeye git işte :D
00 Yorumla
1 yıl300 bın tl ne ıs yapıyorsun. ya bız yanlıs meslekmı sectık. Isınız ne eleman lazımmı
12 Yorumla
Soran1 yılCerrahım
- 1 yıl
O maası alsam evlenmezdım. guzel degılsen bıle para ıle gönlunu gorunmeyen yerlerını mutlu edecek erkek paran ıle bulursın.. zencı rus alman ne ıstersen.
1 yılEn az cerrah seviyesinde biriyle evlenmeni öneriyorum kesinlikle kendi statünden aşşağı biriyle el bile sıkışma
00 Yorumla
1 yılBende 32 yaşındayım bekarım evim arabam ve yazlığım var beraber ortak iş yapalım evliliğe sonra bakarız
00 Yorumla300 bin maaşın var diye evlenmeyecek misin ya da maaşın olmasaydı evlenecekmiydin, ne saçma
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yalana vergi başlamadı nasilsa 😆😆😆😆
13 Yorumla
Soran1 yılMesleğin ne
1 yılKendi statüne eş değer o civarlarda maaş alan birini bulursan evlen nolcak
00 YorumlaEvlen gitsin. Varsa aday. Çocuk falan yaparsın hayırlı olur belki
00 Yorumla
1 yılsen evlenmek istemiyorsan boş ver hayat senin hayatın😃
00 YorumlaSenin hayatın Senin kararın evlenmek istemiyorsan kesinlikle tavrını koy ailene zorlarlarsa
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 437 cevap paylaştı. Hocam gez toz ….
048 Yorumla
Soran1 yılEvet özel hastane
Soran1 yılKaç yasindasiniz.
Soran1 yılKaç yaşında cerrah oldunuz peki siz.
Soran1 yılAnladım
Soran1 yıl11 sene su gibi geçiyor ama staj uzmanlık falan.
Soran1 yılşu an ne kadar kazanıyorsunuz.
Soran1 yılDevletteki maaşları bilmiyorum.
Soran1 yılBende gitmek istiyorum ama hayırlısı
Soran1 yılPeki neden özele gecmediniz.
Soran1 yılTusta 89 aldım ben özel hastanede stajimi yaptım.
Soran1 yılEvet biliyorum.
Soran1 yıl89 ben yazmadım.
Soran1 yılKlavyem sorunlu kusura bakma.
Soran1 yıl69 yazmıştım.
Soran1 yılGenel cerrahi değil söylemeyi unutmuşum.
Soran1 yılBeyin ve sinir cerrahisi.
Soran1 yılPlastik istiyordum ama kismet buna oldu.
Soran1 yılEvet çok yoğun
Soran1 yılSiz genel cerrahi mi
Soran1 yılYa oda güzel ve geleceği olan bir bolum
Soran1 yılHangi sehirdesiniz
Soran1 yılNeden belki müşteri çıkar.
Soran1 yılAhaha pekala
Soran1 yılEvli misiniz
Soran1 yılAllah mesud etsin cerrah mı peki eşiniz sizin gibi
Soran1 yılMesleği nedir
Soran1 yılKendim için soruyorum
Soran1 yılOlabiliyor mu diye başka meslek olunca sorun oluyor mu
Soran1 yılTeşekkürler
1 yıl300 bin mi 30 bin mi
013 Yorumla- 1 yıl
yasın kaç
Soran1 yıl300 cerrahım.
Soran1 yılTam 300 bin de değil. Ama ona yakın
- 1 yıl
yasın kaç dedim anladık zenginsin
Soran1 yılGörmedim o soruyu kusura bakma. Belirttim yaşımı
Soran1 yıl32 yazıyor soruda okursan.
- 1 yıl
evlliliğü senmi istiyon ailen mi
Soran1 yılAilem
- 1 yıl
senin sevgilin falan yokmu
Soran1 yılBir doktorla sevgiliydim de sonra olmadı
- 1 yıl
neden
Soran1 yılBazi kişisel nedenler.
- 1 yıl
anladım bir şeyler danışmak istersen yardımcı olmak isterim
- Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı.
1 yılBulunucaya kadar gez toz sende
03 Yorumla- 1 yıl
260 binse evlen 300 değilmiş 😄
Soran1 yılAman tanrım ne kadar büyük fark
- 1 yıl
Yani sen duzeltme yapınca demekki büyük fark
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Koç holdingte müdür musun
Nerde 300 bin. maas00 Yorumla
1 yılİstediğin birini bulmadan evlenme. bu kadar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 345 cevap paylaştı. Evlenip eşinle beraber gezersin olmaz mı
00 Yorumla
1 yılO kadar maaş alıyorlar mı ya gerçekten
00 Yorumla- Devamını Gör (39)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer