İşim yok ama evim var, birikimim de var, maaşım var ailem evlen diyor, çocuğun olsun diyor haklılar mı?

Evlenirsem maaşım kesilecek, yaşım 32 rahatlığa alıştım, zaten düzgün adam yok piyasada. İstediğim gibi geziyorum kimse karışmıyor bana. Bazen düşünüyorum evlenirsem hapis hayatı mı yaşarım diye, gelen adam benim için gelmez ev için, para için gelir diye düşünüyorum, yani göze alamıyorum. Eskiden kariyer meraklısı bir kızdım. Üniversite menzunuyum, çalıştımda. Geçmişte param olmadığını bilen erkekler ve cinsellik için yaklaşanlar bana şimdi zarf atmaya çalışıyorlar. Birileri ile görüşüyorum kafam yatmıyor, direk kesiyorum iletişimi ailemede diyorum şimdiki piyasa iyi değil, etraf çakal dolu, peşime takılmasınlar. Olursa olur olmazsa umrumda olmuyor. Bazı insanlarda çok meraklı nasıl geçiniyor, evlenmiyor diye dedikodu yapıyorlar. Uzaklaşıyorum, hep kendimi dinliyorum.

İşim yok ama evim var, birikimim de var, maaşım var ailem evlen diyor, çocuğun olsun diyor haklılar mı?
Cevapla