Kadın kadınla arkadaş olunca hep kıskanclık çekimsizlik oluyor
ama bı kadın bı adamla arkadaş olunca müthiş dert ortağı oluyor sizce?
Kadın kadınla arkadaş olunca hep kıskanclık çekimsizlik oluyor
ama bı kadın bı adamla arkadaş olunca müthiş dert ortağı oluyor sizce?
Bu sorunun cevabı arkadaşlık kuran kişilerin karakter ve davranışlarına göre şekillenebilir.
aynı cinsiyetteki iki olgun ve samimi karakterin arkadaşılığı güzel sonuçlanabilir.
Güzel cevap
Knk doğru diyosun fakat erkeklere çok güvenilmez az şey yapsan yapuşturur
Ya bu şekilde degıl sadece arkadaş
İşte bi zaman snra arkadşalık ileri yürüyor
Bazı kadın ve erkek arkadaşlıkları iyi olabiliyor.
Bencede
Aradaki sınırı bilirsen samimiyet, dostluk güzel oluyor
Cevap
16Cevap
Sevgilileri olmadığı sürece evet
Kesinlikle katılıyorum
değil. kadın erkek arkadaşlığı pek mümün değil. öncesinden veya zamanla illa bir taraf özellikle dde erkekler karşısındakine karşı bir şeyler hissedebiliyor.
Çok doğru bence de kadın erkek erkek kadın için yaratilmiş sonuçta
Erkekle arkadaş oldum ama uzun sürmedi taşındılar
aynen kız kıza anlaşamıyonuz:)
arada ask olur seks olur. sen bilirsin
Karşı cinsten arkadaş olmaz
Bencede oyle ama turkiyede olunmaz diyorlar
Hele ki kafa dengi olunca süper oluyor
Müthiş heyecan oluyor
Tabi en azından birbirini tartiyor
Es olurum ona 🥰🙈🙈🙈
karşı cins olarak arkadaş kalmak zor 😉
Değil ya
Kesinlikle
evet
Doğru bencede öyle
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?